Korra's Pov weer <3 het feest gaat bijna beginnen, maar dan komt Bolin naar Korra toe <3

Met een been half uit het venster, vanuit de kamer die me hier is toegewezen, kijk ik uit over de stad die staat voor de noordelijke waterstam.
Vandaag is veel gebeurt. En... Zelfs ik snap het nog niet helemaal.
Ling heeft ons vandaag gewoon voorgesteld aan Hai, de oceaangeest, en haar broer, alsof het niets is.
En de anderen snappen er nog minder van dan ik.
Ik trek mijn been weer vlug terug naar binnen als er op de deur word geklopt. Bolin steekt zijn hoofd om de hoek van de deur.
'Hey korra! Heb je even een minuutje?'
'Tuurlijk Bolin. Ga zitten.'
Hij gaat op een van de stoelen zitten die naast het bed staan.
'Ik snap het nog steeds niet.'
'Dat met Ling?'
Hij knikt. 'Het is gewoon... Ik vind het gewoon moeilijk om... Ze is veel... Ze heeft gewoon...'
'Rustig Bolin. Neem de tijd.
Even kijkt hij me met gigantische puppy ogen aan. Dan gooit hij het er uit.
'Ik vind het gewoon moeilijk te bevatten dat het meisje dat ik leuk vind het aarde sturen heeft uitgevonden, in principe mijn kracht dus, deels geest is, en nog is tich duizend keer ouder is dan ik!'
Ja... Logisch.
'Tja... Dat snap ik.'
'En nu weet ik dus niet wat ik moet, weet je. Ik bedoel, ik vind Ling, of hoe ze eigenlijk ook mag heten, echt heel leuk, maar gewoon het punt dat ze duizenden jaren oud is... Dat maakt het nogal vaag, snap je?'
'Tja Bolin... Dat snap ik,' zeg ik. 'Maar je geeft om Ling, toch?'
'Ja, maar-'
'En je vind haar echt leuk toch?'
'Ja, maar to-'
'Wat is dan het probleem? jullie hebben hartstikke veel dingen gemeen Bolin. Ze vind je lief, gevoelig, en ze heeft zelf tegen me gezegd dat ze je de gevoeligste jongen vind die ze kent.'
Ik sta op. 'Dat ze deels geest is maakt het alleen maar mooi. Zeg gewoon tegen haar dat je van haar houd, Bolin.'
'Maar dat durf ik niet!' Zucht hij. Hij klemt Pabu strak tegen zich aan.
'STraks...' Hij kijkt sneeky naar links en rechts. 'Doet ze een of andere rare geesten truc! Of wie weet wat ze allemaal wel niet kan!'
Ik lach. 'Doe niet zo gek joh! Ik ben de avatar, en sta in verbinding met de geesten wereld. Heb ik ooit rare geesten trucjes bij je uitgehaald?'
Hij schud langzaam zijn hoofd. 'Dat is waar. Dat heb je nooit gedaan.'
'Ga dan joh,' zeg ik. 'Volgens mij loopt ze net buiten. Heeft ze nou een paar aarden blokken bij zich?' Zeg ik terwijl ik naar buiten kijk. Bolin schiet gelijk naar buiten. 'Bedankt Korra!' Roept hij nog.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen