Foto bij O44.

Ik kan wel gewoon janken, echt. Ik heb een 4 voor Engels. Echt de hele klas had een onvoldoende zowat en die vrouw trekt zich er helemaal niets van aan! Het boeit me niet zo dat ik een onvoldoende heb, maar we krijgen dit jaar maar drie proefwerken van Engels en we mogen dit jaar geen onvoldoende meer staan, anders blijven we zitten. Als ik iets niet wil dan is het dat. Je moet conclusies trekken bij leesteksten... Nou bij Nederlands kreeg ik toch wat anders geleerd! En dan kom je natuurlijk, omdat we hier in Nederland wonen, helemaal doorweekt thuis.. *zucht* geweldig gewoon... Gelukkig word ik altijd vrolijk van jullie reacties en kudo's! :Y) Merci beaucoup!

@Loe008 Bless you!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • fluweel

    ABO!
    KUDO!
    COMMENT (flower)
    Because I think this story is genius and I seriously love it (H)
    Thank you for making such a great story, love <3
    Ik weet dat ik mijn mening deel met alle andere 7 pagina's reacties, maar toch, ik meen het, net als de rest :)
    Eigenlijk spijtig dat ik de storie & de wedstrijden nu pas ontdek, ik weet niet of ik het nog gedaan krijg al ga ik wel eens proberen ;p
    Once again, thank you for writing this story (H)

    xxx Fluweeltje

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Haha Harry, Heel grappigxD
    Snel verder...
    xx

    1 decennium geleden
  • Medstudent

    Snel verder!!
    Arme Louis(huil)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Czerny

    aaw poor Louis zo zielig voor hem! Vooral voor hem zal het niet leuk zijn hij is gwn megahyperactief(?)xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen