Zaterdag allebei strafwerk! En voor jou mevrouw Cowles 1 uurtje meer. Buuuuuuuuh, ik dacht dat hij de hekel had aan griffoendor? StrafwerkStrafwerkStrafwerk!

Alura en ik gingen gauw zitten en we moesten nog zon 5 minuten het gezeur van Sneep aanhoren.

S'middags.

In de grote zaal staarde ik verveeld voor me uit.'Anouuuuuuk? Hallooow?' zei Alura. 'Eh ja?' 'Ergens anders met je gedachte?' 'uhu'. Ik keek door de zaal heen zoekend naar draco. Maar mijn gedachte ontkendde dat. Wat een drukke zaal, ach Anouk hou jezelf niet voor de gek. Je zoekt Draco gewoon. Ik keek verder. In de verte zag ik vel blond haar. Ik stond op om te kijken of hij het was, maarnee het was een ander. Waar is híj nou? Opeens hoorde ik iemand zeggen 'Wie zoek je?' ik keek achter me en zag draco. 'Oh uh laat maar'. Draco haaldde zijn schouders op glimlachtte even en liep naar Vincent en Korzel. Wouuw, wat lacht hij lief.' Vind je hem leuk?' 'Huh wie wat waar?' vroeg ik verstrooid. 'Draco' zei alura. 'Euh nee?' zei ik. 'Maak dat de kat wijs' zei Alura met een glimlach. Wow, ze heeft me makkelijk door?

Reageer (2)

  • Sectumsempra

    whiiiiiiiiiiiii Alura heeft je door x]

    1 decennium geleden
  • Alura

    Muahahahahhaah(6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen