Untill i found you ||182|| Tom
Tom
'Amynthas?' Geschrokken probeer ik haar wakker te maken. Ze gilt in haar slaap en beweegt wild in het rond. Alsof ze iemand probeert te slaan. Haar gezicht is bezweet. 'Amynthas?' Ik pak haar schouders vast en ontwijk een slag van haar hand. Haar andere hand vergeet ik echter en die in mijn gezicht belandt.
Ik schud haar zachtjes door elkaar. 'Amynthas?' Lea in het bedje naast Amynthas ligt ondertussen ook te huilen. Door het gegil van Amynthas is ze wakker geworden. Etenstijd is pas over een uur namelijk.
Uiteindelijk lukt het om Amynthas wakker te krijgen. Terwijl ik Lea vasthoudt schudde een zuster haar door elkaar. 'Heeft ze dat vaker?' vraagt die verbaasd. 'Vroeger, al een tijdje niet meer.' De zuster laat het erbij zitten en gaat wat water voor Amynthas halen.
'Amynthas?' Met grote ogen kijkt ze me aan. 'Waar droomde je over?' Ik probeer Lea rustig te houden door haar zachtjes heen en weer te wiegen en haar zachtjes tegen mijn schouder aan duwen.
Ze ademt een paar keer diep in en uit en kijkt de ruimte rond. Ze zegt nog niks en steekt haar armen naar Lea uit. Zuchtend leg ik Lea in haar armen. Misschien dat ze dan wat rustiger wordt. Eerder gaat ze toch niet praten.
Reageer (4)
Snel verder!
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledensnel verder!!!!
1 decennium geledenBehoorlijk heftig deeltje!
1 decennium geledenSnel verder!
x