De Verhuizing
Het is 1 grote chaos. Alle spullen worden naar de verhuiswagen gebracht en ik probeer zoveel mogelijk te treuzelen. Zometeen komen Emma en Thomas om me uittezwaaien dacht ik en ik zucht diep. "Wat is er?": vraagt Justin m'n broertje van 4. Ik neem hem op schoot en zeg dat ik het oude huis ga missen. "Ik niet hoor":zegt Justin "Mijn kamer wordt heel groot" Ik lach om m'n broertjes opmerking. Hij hoeft natuurlijk ook geen vriendjes te missen....
Ik zie Thomas aankomen en ik til Justin van m'n schoot. "Heej wat leuk dat je zo vroeg bent gekomen" zeg ik. "Ja eh Emma komt zo ze moest nog even wat ophalen zei ze" stamelt Thomas. "Wat is er?" vraag ik.
"Nou... eh ... ik g-ga het uitmaken.." "Waarom?" en ik voel een traan achter m'n oog prikken, ook dit nog.. "Ik kan geen lange afstandsrelatie met je hebben.., ik moet eerst 2 uur in de trein zitten voordat ik bij je ben... En daar heb ik niet echt tijd voor" Bloost Thomas "Oh oke.. " Ik weet niet wat ik er van moet zeggen dus ik zeg maar: "Blijf je nog wel even om uittezwaaien?" "Natuurlijk"; zegt Thomas en hij geeft me een kus op m'n wang.
"Daar komt Emma"zegt hij. Ik veeg een traan weg en lach naar Emma.
Emma heeft een cadeautje in haar hand en geeft 't aan mij. "oh wat lief.., ik heb ook iets voor jouw" en ik haal het snel ff op.
Ik geef het cadeautje aan haar en dan pak mijn eigen cadeautje uit. Emma doet precies hetzelfde. Ik heb een wekker van haar gekregen met een foto van ons samen op de achtergrond. Ik heb haar een kussensloop gegeven. We omhelzen elkaar. Dan hoor ik m'n vader roepen dat het tijd is om te gaan. En ik zucht nog een keer diep. Dan loop ik naar de auto. Ik omhels Thomas en Emma nog een keer en dan stap ik in de auto. Iedereen staat op straat. Ik zie m'n broertje stralen en lach zelf ook maar. Dan rijden we weg naar Den Haag m'n vader toeterd 3x.
Er zijn nog geen reacties.