Hoofdstuk 35
*** Jack's pov ***
"Jack, we zagen je de laatste tijd geregeld in het gezelschap van een meisje. Is ze je nieuwe vriendin?" Liet ik al weten dat we midden in het interview zaten? "Nee, ze is mijn vriendin niet. Ze helpt me met alles te verwerken." antwoord ik oprecht... en onvolledig. "We hebben nochtans enkele foto's van jullie waaruit iets anders zou kunnen blijken." probeert hij me aan het praten te krijgen terwijl hij foto's laat zien. "U zegt het zelf, waaruit het zou kunnen blijken... Maar er kan niets anders uit blijken want er is niets anders. Ik klop soms wel eens op Alex's achterwerk, maar Dat wil daarom niets zeggen." antwoord ik defensiever dan bedoeld. "Oké.... Dus jongens... Jullie nieuwe album komt binnenkort uit." verandert hij snel van onderwerp.
"Jack, kunnen we even praten?" vraagt Alex als we allemaal bij Alex zijn aangekomen.
"Ik wou je eigenlijk spreken over iets wat al een tijdje geleden gebeurde,maar nu heb ik de drang om nog over iets anders te spreken... Sinds wanneer kom jij zo uit de hoek als het over Jamie gaat? Het is maar dat je het weet, maar als je ogen wapens waren dan had je een moord op je geweten." valt hij meteen met de deur in huis. "Ik weet het niet." begin ik zuchtend. "Ik weet niet wat het is, Alex, maar ze doet iets met me. Ik kom te laat op interviews en gooi nummers in de vuilbak van een flirtende receptioniste." ga ik zuchtend verder. "Dat noemen ze verliefd zijn, Jack." glimlacht Alex. "Maar Alex, ik kan en mag niet verliefd worden." zucht ik. "Maar wat wou je me nu als eerste vertellen." verander ik van onderwerp. "We moeten haar helpen, ze gaat ten onder." antwoordt hij. "Je maakt me bang." reageer ik bang. "De dag dat je haar voorstelde aan Charlotte, toen heb ik haar voordien op het kerkhof gevonden. Ze huilde tranen met tuiten. Ik heb haar mee naar huis genomen en haar laten praten tot ze huilend in slaap viel." legt hij uit. "Ze heeft steun nodig van jou, Jack. Ze stort haar in haar werk om alles te vergeten, maar ze gaat er aan kapot." gaat hij verder. "Morgen breng ik haar hierheen. Make sure everyone is here. Ze moet iedereen van All Time Low leren kennen . Haar leven zal plots veel meer kleur hebben." reageer ik meteen.
Laat me je één ding zeggen: when you ever meet Jamie and you get to know her, you'll be crazy about her!
Reageer (1)
heey lieverd
1 decennium geledenik ben ook blij terug te zijn
ben nu druk aan het typen zodat jij ook wat te lezen heb van mij na een maand afwezigheid.
wil hem om negen uur online zetten dus ga nog ff snel typen
mijn vingers stromen over van inspie
en ik hou van je en van je verhaal en je blijft me moppie:D
Hele dikke kus <3
xxxxx