In the train
Eenmaal in de trein waande ik me in luxe alles was echt geweldig en er stond een heel groot buffet met allerlei soorten vlees een groenten ik pakte meteen een bord en begon te eten. Er kwam een vrouw binnen lopen en ik kende haar meteen dat was Wiress. Ze kwam het waarschijnlijk hebben over de spelen. "Oke zei Wiress ik ben Wiress en ik ga jullie begleiden. Wat we gaan doen ik ga jullie straks eerst 1 voor 1 meenemen en ondervragen over waar je goed in bent en waarin niet en dan ga ik de beste tactiek bedenken voor jullie. Daarna ontmoeten jullie je stylisten maar dat doe pas als jullie in het capitool zijn. Xavier ik neem als jou als eerste mee". Ik liep met haar mee naar een andere coupe wat nog steeds superluxe was. "Oke Xavier ik zal meteen met de deur in huis vallen waar ben je goed in". "Eeehm ik ben goed in rennen, ik kan hard rennen en ben heel lenig. En ik ben best wel goed met een speer ik was altijd kampioen op school als we gingen speerwerpen". "Nou dat komt goed uit het beste is voor jou je probeert met de beroeps mee te gaan en daarna als er nog een stuk of 10 over zijn ga je alleen verder en zorg dan dat je een speer bij je hebt want dan kan je zo in de top 3 komen en misschien wel winnen en daar gaan we voor. Nou ik spreek je straks wel weer wil je Evelyn voor me halen alsjeblieft". Ik stond en liep de deur uit, riep Evelyn en ging terug zitten en nam wat fruit. Denkend aan wat Wiress zei, ik moest met de beroeps mee dat lijkt me wel een goed idee. Ik ga eens kijken naar de andere boete's kijken wat voor tegenstanders ik heb.
Er zijn nog geen reacties.