almost the end :/

elise's pov
je ziet dat Nathan aan het zoeken is of keeve er ook is, je ziet haar net aankomen en trekt hem voorzichtig mee vanwege Marly. 'daar' zeg je en duwt hem richting haar 'oke maar jij gaat ook mee' zegt hij en loopt achter hem aan. als keeve jullie ook in de gaten krijgt komt ze direct op jullie af. 'hey' zegt ze 'zo dit zijn de twee' 'jap marly en lilly' zeg je en je oog valt op de kleine die zij in haar handen heeft. 'aaah ze lijkt echt op Nathan zeg je, vooral de ogen' zeg je 'ja dat zijn echt jou ogen' zegt keeve tegen nathan. Jordan heeft ook in de gaten waar jullie staan en komt naar jullie toe samen met pandora 'hoi jongens' zegt ze 'aah mag ik' vraagt ze aan nathan die marly over geeft. 'ze lijkt echt op jou' zegt jordan die op Lilly aan het aasen is 'hier jij mag ook' lach je en geeft lilly aan hem en hij is direct blij. je bent nog niet eens weer omgedraaid of je schrikt je tepletter van Claude,Byron en Bryce die je daarom aan het uitlachen zijn. ze zijn direct stil als je ze met een boze blik aankijkt. 'hoi' weet claude maar uittebrengen 'hoi' zeg je terug 'we hebben alles door gekregen van wat er is gebeurd met je pleegouders' begint bryce 'hoe weten jullie dat en je kijkt naar Xavier die verderop met wat andere jongens aan het praten is 'we hebben het niet gehoord van Xavier rustig maar, het stond in de krant, maar goed we hebben plek geregeld voor jou en de twee kleine in sun garden als je dat zou willen' legt Claude uit 'dat zou ik graag willen lach je en geeft ze beide een kus op de wang alleen claude zit er moeite mee te hebben, bryce loopt al snel weer weg en jij weet waar heen. je krijgt Marly terug van pandora maar je weet zeker dat je Lilly nog niet terug gaat krijgen. als je ineens 2 handen over je rug voelt kijk je verschikt op, maar kalmeert weer als je ziet dat het Xavier is 'waarom schrok je in ben het maar' vraagt hij zachtjes 'ik dacht dat je nog daar stond' zeg je en geeft hem een kus. 'ik heb gehoord dat de jongens plek hebben geregeld voor je in sun garden' zegt hij en je knikt. keeve krijgt een sms 'of we zo komen van lina' zegt ze 'laten we gaan dan' zegt Pandora die een blik op bryce en loretta werpt 'die twee laten we maar even' lacht ze en de rest kijkt stom verbaast. 'goed idee' lach je 'zullen we nathan dan ook maar meenemen' als je nathan ziet met Yasmine in zijn handen. jullie lopen richting de uitgang en lopen naar sun garden omdat het niet ver is van hier. jij en Xavier die Lilly terug heeft gaan direct naar boven. Claude laat zien welke kamer 'we hebben de leegstaande kamer omgebouwd tot kinderkamer, want we hadden we zo'n vermoede dat jij bij Xavier zou slapen' zegt hij en doet de deur open. het is een zeeblauwe kamer met witte bedjes en een zandkleurige kimodo (zo'n ding waar je de babys op legt om de luiers te doen, tenminste denk dat het zo heet) 'jullie hebben wel je best gedaan' lach je 'ja we zaten met z'n allen een idee te verzinnen en de meeste wilde iets met een strand thema' legt hij uit. 'het is echt mooi thanx' zeg je en legt marly in het bedje waar haar naam op staat, je vind het ook wel logies dat Yasmine er ook slaapt. Xavier legt Lilly neer en jullie lopen zijn kamer in. 'zo te zien hebben ze een groter bed neergezet' lacht hij. 'mooi want dat bed daar was wel krap en niet bestemd voor twee' lach je en laat je op het bed vallen. Xavier gaat naast je zitten en geeft je een kus, niemand kan je dit geluk afnemen niemand.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen