O40.
Ik wil even heel snel een shoutout geven aan dynamitexxx. Ze schrijft het verhaal You're Insecure Don't Know What For | Larry Stylinson en dit verhaal is echt geweldig! Jullie kennen haar misschien van de story I protect my child ft. Harry E. Styles waar ik ooit samen met haar aan geschreven heb. (God, wat was ik daar nog een groentje zeg, haha!) Dus neem even een kijkje zou ik zeggen!
@Cherbear Schattig hè?
@SamanthaJade Eigenlijk bedoelde hij het serieus
@EmilyStyles Klopt, dat wist ik ook.
@Loe008 Louis
@Snuf Ja, heb ik gezien! En nu op 1! Echt super gaaf!!
@LostClouds Jaaaa <3
@LALT He knows ^^ Hahaha! Ja, ik weet het! Echt geweldig!
@nessje Hahaha inderdaad!
@LittleThingy Awh thank you so much! <33
@JoyxJustin Ze zijn allemaal geweldig
@xkylie1D 'ik weet niet of iemand anders het opmertk maar je schrijft zayn verkeerd' --> @1D1Dlove1D1D 'Nee ze schrijft het wel goed eigenlijk schrijf je Zain maar toen hij ouder werd vond hij Zayn leuker en in dit verhaal is hij nog jonger dus...
Love story and love u' Exactly & I love you too!
@Penseel Jij snapt het & dankjewel!
@justforfun1D Lekkerdingetje? Hahaha! Wat krijgen we dan?? Hahaha! Bedankt!
@5Boys1Dream Hahaha lol! Leuke moeder heb jij dan!
Echt supermegadeluxe bedankt dat ik op 1 sta! Het is gewoon te mooi om waard te zijn!
@Cherbear Schattig hè?
@SamanthaJade Eigenlijk bedoelde hij het serieus
@EmilyStyles Klopt, dat wist ik ook.
@Loe008 Louis
@Snuf Ja, heb ik gezien! En nu op 1! Echt super gaaf!!
@LostClouds Jaaaa <3
@LALT He knows ^^ Hahaha! Ja, ik weet het! Echt geweldig!
@nessje Hahaha inderdaad!
@LittleThingy Awh thank you so much! <33
@JoyxJustin Ze zijn allemaal geweldig
@xkylie1D 'ik weet niet of iemand anders het opmertk maar je schrijft zayn verkeerd' --> @1D1Dlove1D1D 'Nee ze schrijft het wel goed eigenlijk schrijf je Zain maar toen hij ouder werd vond hij Zayn leuker en in dit verhaal is hij nog jonger dus...
Love story and love u' Exactly & I love you too!
@Penseel Jij snapt het & dankjewel!
@justforfun1D Lekkerdingetje? Hahaha! Wat krijgen we dan?? Hahaha! Bedankt!
@5Boys1Dream Hahaha lol! Leuke moeder heb jij dan!
Echt supermegadeluxe bedankt dat ik op 1 sta! Het is gewoon te mooi om waard te zijn!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
i love your story, zo’n leuk idee! vandaag alles gelezen. ik denk dat - oke ik heb het sws mis - emily heel stiekem kai wel een beetje leuk vind, net zoals harry emily leuk vind. tussen hazza en em zit 8 jaar verschil (dacht ik) en tussen kai en emily toch ook? nja oke. ABO ERBIJ.
1 decennium geledenSnel verder kan niet zonder je verhaal!!!
1 decennium geledenLove you Forever(K)
je staat nog aldoor op 1, ja je bent echt mijn lekkerdingetje.....vat dat maar op als een compliment want ik weet niet eens hoe je er uit ziet!!!!!! maar je betn vast prachtig!!!!!! wehhjohhh vette slijmbal achter de pc!!!!
1 decennium geledenhihihi snel verder hottie!!!!! (geen zorgen ik heb een vriend!!! )
Haha! OMG dit verhaal is echt geweldig! Waarom vond ik deze niet eerder?!
1 decennium geledenOk, ok, echt waar, ik word een nieuwe abo en ik geef je een kudo! Dit is echt origineel en je schrijft het dan nog eens super! Je hebt een fan ^^ X snel verder!
Kudooo en nieuwe abo! (Van daarstraks!)
1 decennium geleden