elise's pov
met een opgelucht gevoel ga je weer naar de finale zitten kijken. de wedstrijd begint weer en je vermoedens klopte, ze spelen net als Alpine. geef bijna niets de eerste helft geef veel de tweede helft, nu hoop je maar dat ze luisteren en een combi schot maken van Dragon slayer en grand fire en als dat niet lukt moeten ze The earth wel gebruiken. dat zijn volgens jouw berekeningen schoten die sterker zijn dan de keeper zelfs als zijn hissatsu's sterker maakt. je gaat weer op de bank zitten en pakt de twee weer op je schoot. je merkt dat ze het eindelijk door hebben want kevin schiet met Dragon slayer en daarna Axel, Austin en Xavier met grand fire. 'God hand x' je ziet dat de keeper moeite doet hem tegen te houden maar faalt. 'yes 1-0' schreeuw je. de keeper van Gigant ziet er niet blij uit en de rest van Gigant ook niet. je zucht en laat jezelf achterover vallen. de wedstrijd gaat verder en je ziet dat Little Gigant nu alles geeft maar dat is niet genoeg. jullie staan nu met 1-0 voor en dat is het belangrijkst. de jongens rennen weer naar de andere helft en proberen de bal aftepakken maar dat lukt niet. je weet dat het de jongens wel lukt, zo zijn ze gewoon. je sluit je ogen en valt direct in slaap. je word na een half uur wakker van de jongens die schreeuwend de keuken binnen komen. je zucht en sluit je ogen weer tot je een kus op je wang voelt. je opent je ogen en kijkt direct in die van Xavier. 'wake up sunshine' fluistert hij in je oor. je geeft hem een kus op zijn mond en gaat recht zitten. 'ik hoor dat jullie hebben gewonnen' lach je slaperig 'ja 2-1' zegt hij 'yeah' zeg je met je armen in de lucht met een slaperige stem. ineens schrik je 'waar zijn de twee' vraag je 'mis je deze?' hoor je achter je en ziet Nathan en tot je verbazing Caleb met de twee staan 'loretta had ze mee naar boven gestolen' lacht Nathan en de jongens leggen de twee op de bank. 'thanx guy's' zeg je. je gaat weer liggen, je hebt geen energie meer. 'ben je moe?' vraagt nathan en je slaat een kussen in zijn gezicht. 'ja dus' zegt hij en loopt weg. 'kom op je moet even wat eten je hebt geen energie' zegt hij 'wees niet zo bezorgd' lach je zacht 'ik haal dan wel wat maar je gaat eten' zegt hij, je geeft hem een kus 'je bent lief' lach je en hij loopt naar de keuken. als hij terug komt heeft hij niet alleen wat mee voor jou maar ook voor de twee, je pakt Lilly en geeft haar te eten terwijl Xavier marly doet, je pakt daarna wat Xavier voor je hebt meegenomen. 'nu beter' zeg je als je alles op hebt 'jap een stuk beter' zegt hij 'ik ga vast wat spullen pakken we vertrekken morgen' en hij loopt weg. je staat ook op en neemt de tweeling mee naar boven. ook jij begint met spullen pakken. je hoort iemand zijn tas naar beneden gooit, 'sorry' hoor je Tsunami zeggen 'haal die rot tas van me af' gilt Scotty. je gaat gewoon verder met inpakken behalve de dingen die je morgen pas in hoeft te pakken en legt al de tassen op elkaar.

Reageer (1)

  • DeNaamIsGideon

    ff Hurleys japanse naam er tussen door gooien

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen