uit Seth's pov.

Ik werd wakker , langzaam deed ik mijn ogen open.
En daar lag ze , haar lange wimpers golvend haar gezicht al een engel.
mijn engel.
Ik glimlachte , ik had nooit gedacht dat ik ooit een inprent zou krijgen en het was in het begin best wel vreemd.
Ik wilde constant bij haar zijn en kon alleen aan haar denken.
Ik was 1 van de jongste van de pack , en bij mij was het het meest onverwachtst. Gister wilde ik ook naar haar toe gaan , maar ik kon het niet.
Ze zag er zo slecht uit , bleek wit en dikke wallen onder haar ogen.
Ook was ze sterk vermagerd en ze leek zo breekbaar.
Ik sprong ook bijna uit mijn vel toen ik zag dat Emmet haar op haar rug sloeg , hij kent zijn eigen kracht niet en ze viel haast naar voren.
Ik durfde op dat moment gewoon niet naar binnen , ik was te boos op Emmet.
Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik niet naar binnen gegaan was , maar toen ik iedereen weer naar buiten zag gaan kreeg ik weer hoop en was s'avonds naar haar toe gegaan.
Ik schrok op uit mijn gedachte toen ze naast me een beetje draaide , ze ging op haar zij liggen. Ze opende haar ogen en ze keek me weer aan met die chocolade bruine ogen.
Ik zou uren naar haar kunnen kijken.
''Goeiemorgen'' zei ik en ze glimlachte.
''Ik moet gaan mijn moeder , ik zie je straks wel oke?'' vroeg ik en ik stapte het bed uit.
Ze knikte en ik sprong het raam uit , en veranderde in mijn wolf vorm. In mijn hoofd zag ik de gedachte's van de andere al , ze waren me voor geweest.
De meeste gedachte's waren van de andere hun inprints.
Sam , verdomme je hoeft je nacht met emily niet in je hoofd te herhalen hoor , jezus. hoorde ik Embry in mijn hoofd.
Hoe gaat het met Kayla? vroeg Brody.
gaat , ze is er nog steeds niet overheen s'avond heeft ze nachtmerries en ze huilt zich zelf in slaap dacht ik terug en ik liet de beelden van gister avond door mijn hoofd gaan.
Ze dacht dat ik al lang sliep toen , maar ik had het allemaal gezien.
Ik heb nog nieuws van de Cullens , ze zijn van plan weg te gaan alleen vanwege Charlie zijn ze er nog hoorde ik Jared in mijn hoofd .
Ik moet nog even met ze praten , ik ga naar ze toe dacht ik en ik rende richting het huis van de Cullens.
Ik zag leah's gedachtes in mijn hoofd , de afschuw voor de Cullens en de site's waar ze gister op gezeten had.
Ik schudde de gedachtes van leah's site's over abnormale meisjes van me af en ik veranderde naar mens vorm.
Ondertussen was ik lopend aangekomen bij de cullens , er lag al een broek klaar , Edward had mijn gedachte's gehoord.
Ik trok hem aan en liep naar binnen.
De vampieren lucht waar ik onderhand aan gewend geraakt was kwam op me af.
''Hee Ed.'' zei ik toen ik Edward zag.''Ik hoorde dat jullie weg willen gaan?'' vroeg ik.
''Hee Seth . Ja , we kunnen hier niet langer blijven vanwege dat we nooit ouder er uit zien en we zijn hier voor ons doen nogal lang gebleven.'' zei hij rustig.'' en Bella wilt niet weg vanwege Charlie'' zei hij en hij sloeg zijn arm om Bella heen en drukte een zoen op haar hoofd.
Uit de keuken rook ik een geur van eten en ik hoorde mijn maag knorren , ik had nog niet ontbeten.
''Eet maar mee hoor'' zei Edward en ik volgde hem de keuken in.
In de keuken stond Rosalie achter het fornuis , Renesmee aan de keuken tafel met een bord voor haar.
Ze keer er vies naar.
''Ze eet niet Edward , ze laat alleen het beeld van bloed zien.'' zei Rosalie.
Edward zuchtte en keek streng naar Renesmee , prompt begon ze te eten.
Ze zag er nu uit als een meisje van 12 .
''Oh haay Seth!'' zei ze vrolijk toen ze mij zag ondertussen had ze wat brood in haar mond gestopt.
''Niet met volle mond praten Nessie!'' zei Rosalie streng.
''Het is Renesmee!'' hoorde ik Bella vanuit de woonkamer roepen.
Ik grinnikte .
''Hier '' zei Rosalie en ze schoof een bord met brood naar me toe.
Ze keek me hooghartig aan en snoof.
Ik hoorde iemand uit de woonkamer ook snuiven , mijn geur opgepikt. Alice kwam de keuken in.
''Hee Seth'' zei ze vrolijk .'' Wat kom je hier doen?''
''Vragen waarom jullie weg gaan'' antwoorde ik met volle mond.
''Dat Renesmee niet met volle mond mag praten dan geld dat ook voor jou hond'' zei Rosalie ik stak me tong uit naar haar.
Ze snuifde en liep de keuken uit.
''Oke '' zei Alice nog steeds vrolijk. '' Dan weet ik dat '' en ze huppelde de keuken uit. Ik keek naar Renesmee en dacht aan Evi .
Renesmee en Evi trokken best veel met elkaar op , en Evi had verder geen vriendinnen , hoe moest dat dan als de Cullens weg zouden gaan?
''Zeg Seth'' zei Edward. ''Ik denk dat je maar eens moet gaan.''
''uh oke , nog bedankt voor het ontbijt'' zei ik grijnzend en liep weg.
Buiten stonden Sam en Embry me al op te wachten.
''Wat is er?'' vroeg ik , Sam en Embry keken elkaar aan. Embry draaide zich om .
''Kayla '' zei hij alleen maar en veranderde in wolfvorm , samen met Sam rende hij weg. Bij het horen van die naam werd ik paniekerig en veranderde ook , en rende zo snel ik kon hun achterna . Angstig voor wat er zou komen.

Reageer (1)

  • ITwizz

    super! next one? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen