Ik werd wakker van een gefluister aan mijn bed.
Ik kon het wel horen maar niet verstaan , ik hoorde mensen lopen en praten.Ik probeerde mijn ogen open te doen maar ik kon het niet , ik had geen controle over mijn lichaam.
Ik probeerde het nog een keer maar het lukte nog steeds niet.
Na een tijdje proberen viel ik weer in slaap.

''Kayla!'' ik hoorde Kim's stem naast me.
Ik deed mijn ogen open en keek recht in Kim's bezorgde ogen.
''Kayla , je bent wakker! ik zal de andere even roepen!'' ze wilde opstaan maar ik pakte haar hand.
''Nee , blijf hier'' zei ik smekend.
Ik probeerde rechtop te zitten , met nogal wat moeite en hoofdpijn zat ik uiteindelijk toch.
''Kim , wat is er gebeurd?'' vroeg ik aan haar waarop ze een beetje moeilijk en verdrietig keek.
''Weet je het niet meer?'' vroeg ze.
Ik probeerde het te herinneren , Seth , aardbeving , Evi , en... mijn ouders.
Ik voelde de tranen in mijn ogen schieten .
''Hoe lang ben ik al bewusteloos?'' vroeg ik haar.
''Een tijdje ''.
Ik keek om me heen om te kijken waar ik was , ik herkende Kim's kamer en ik zag dat ik op haar bed zat.
''Kom '' zei Kim en samen liepen we naar de woonkamer , in de woonkamer zaten Esmee , Bella , Rosalie , Alice en Emily , Renesmee , Evi en Claire waren op de grond aan het spelen.
Esmee was de eerste die naar me toe kwam.
''Gaat alles goed?'' vroeg ze bezorgd.
''Het gaat'' antwoorde ik en ik glimlachte half naar haar.''Waar zijn de jongens ?''
''De jongens zijn bij La Push , en de Cullen jongens zijn aan het jagen'' zei Emily.
''waneer , ... waneer is de begrafenis?''
ik voelde de tranen weer naar boven komen , ik probeerde te slikken.
''Over morgen'' zei Kim. '' gaat het?''
''Ja , ja het gaat wel.'' antwoorde ik. ''en de voorbereidingen?'' vroeg ik en ik hoorde mijn stem trillen.
''Maak je geen zorgen meis , alles is zoals je moeder heeft laten opschrijven.'' ze Esmee.
''We hebben alles kunnen regelen in die 6 uur dat je van de wereld was.'' zei Alice en ze grijnsde.
''6uur?'' vroeg ik.
''Normaal is het langer , je hoeft niet zo verbaast te zijn hoor'' zei ze en ze grinnikte.
Ondertussen waren de andere cullen's en de pack binnen gekomen.
''Hee Kayla! eindelijk wakker?'' zei Emmet en hij gaf me een klap op mijn rug , ik glimlachte.
Ik keek om me heen , maar ik zag Seth er niet bij staan.
''Kom allemaal laten we Kayla de nodige rust geven die ze nodig heeft'' zei Carlisle.
Nadat iedereen weg was ging ik naar boven.
''Ik ga douche'' zei ik tegen Kim die samen met Jared op de bank zat.
ze knikte en keek weer naar Jared.
Kim's ouders waren s'avonds weg gegaan , uit eten hoewel ze mij niet wilde alleen laten.
Nadat ik gedoucht had deed ik mijn pyama aan en liep naar de logeer kamer , daar ging ik in het logeerbed liggen.
Ik dacht nog een tijdje na , het was ook zo raar.
Zoveel dingen in 1 keer gebeurd zonder aanleiding zomaar.
Zoveel dingen verloren en gekregen.
al denkend viel ik in slaap.

Ik werd wakker van een bonk , ik deed mijn ogen open en kon nog net een schim het raam door komen.
Ik kon zijn gezicht niet zien maar voelde de warmte van zijn lichaam komen.
''Seth '' fluisterde ik.
Hij grijnsde '' sorry dat ik laat ben ' zei hij.
Hij ging naast het bed zitten.
''Gaat het?'' vroeg hij en ik hoorde de bezorgdheid in zijn stem.
ik zuchtte.
''Nee '' antwoordde ik.
Hij ging naast me liggen en nam me in zijn armen , zo lagen we een tijdje.
Hij schoof omlaag zodat zijn gezicht op de zelfde lengte als de mijne was.
We keken elkaar een tijdje aan , hij bleef me aankijken terwijl hij met zn hand zachtjes over mijn wang ging.
''Gaat het nog steeds?'' vroeg hij.
''Gaat wel'' antwoordde ik.
Zijn hoofd kwam steeds dichterbij , ik kon zijn warme adem op mijn gezicht voelen.
Hij drukte zijn lippen op de mijne met zo'n enorme kracht .
''Beter nu?'' vroeg hij.
''Beter'' en ik grijnsde.
Hij trok me dichter tegen hem aan en zo vielen we in slaap.
Niet wetend wat ons de volgende dag zou gebeuren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen