De volgende ochtend werd ik wakker van het licht dat door de ramen kwam.
Langzaam deed ik mijn ogen open.
Ik hoorde Sue naar beneden lopen . '' Goeie morgen Kayla! '' Zei Sue vrolijk.
''Goedemorgen '' Antwoordde ik en ik kwam van de bank af.
Ik pakte mijn spullen en liep naar de douche , daar kleedde ik me om en plenste water in mijn gezicht , borstelde mijn donkere haren en liep naar de keuken.
Daar zaten Seth Leah en Kim al op me te wachten.
Sue schoof een bord met eieren en spek naar me toe.
Hongerig begon ik te eten.
Sue glimlachte. '' Die extra vetten heb je wel nodig dacht ik''
''Kayla , Ik ga vandaag naar Jared toe en Leah gaat naar waar we gister waren! Leah vroeg zich af of je misschien mee gaat? aan mij heb je de hele dag niks meer.'' Zei kim en haar wangen werden rood.
''Oke , ik ga wel mee met Leah'' ik keek naar Leah die erbij zat alsof het haar helemaal niks kon schelen.
Na het ontbijt liepen Leah en ik naar de auto.'' WACHT , WACHT ! ''Seth rende ons achter na . '' wat nou weer? '' vroeg Leah.
''Ik moet ook naar La Push. '' zei Seth.
''Dan ga je maar rennen .'' Zei Leah en ze startte de auto.
''was dat nodig ? '' vroeg ik haar maar ze gaf geen antwoord , in plaats daarvan reed ze nog harder.
We reden naast een weg met bomen , tussen de dichte bomen kon ik een glimp van een rennende wolf ontdekken , Seth was in zijn wolfvorm!
Bij La Push stond Seth al rustig met de andere te praten en hij stak zijn tong uit naar Leah.
Ik zag Edward tegen Bella fluisteren en mijn kant op wijzen.
Daarna stond hij op en liep naar Seth. Ik kon het gesprek niet volgen maar ik zag wel dat Edward boos was.
Daarna zag ik Seth naar me toe lopen.
''Hij is boos dat ik het verteld heb aan je , hij kon in je gedachten lezen wat ik je gisteravond verteld had.'' zei Seth.
Leah die naast ons stond begon ook boos naar Seth te kijken.
''WAT! '' gilde ze , heb je het haar verteld? Ben je gek! je kent dr pas een dag! Fijn nu denkt zij ook al dat ik een freak ben.''
Ondertussen zag ik iedereen onze kant op kijken, de meeste keken boos anderen verbaasd.
Jacob kwam naar ons toelopen en ook hij keek boos!
Sam haalde Jacob in voordat hij bij ons kon komen en probeerde hem te kalmeren.
''hoe kon je! jij kleine stomme ...'' sisste Jacob maar hij kon zijn laatste zin niet afmaken want Sam stopte hem.
''Rustig Jacob , het is Seth's inprent.'' zei Sam.
''Oh fijn , ga je nu ook al een relatie met haar aan?'' vroeg jacob boos.
''Nee '' zei Seth emotieloos'' ik heb geen relatie met haar.''
En toen was het stil alle ogen waren op ons gericht.
''Maar , ze is je inprent. '' zei Emily en ze keek me gefrustreerd aan.
''Heb je .. heb je hem geweigerd? '' vroeg ze bang.
Ik had het hele verhaal over haar en Sam gehoord van Seth , dus ik wist ook waar ze bang voor was.
ik schudde mijn hoofd .
''ik - ik heb hem niet geweigerd of afgewezen ... ik-''
''Nee '' zei Seth.'' Ik heb haar afgewezen , ik hoef geen stomme inprent ik wil het niet! '' Schreeuwde Seth.
Het was helemaal stil , niemand zei iets .
Ik voelde mezelf bleker en bleker worden. Ik wist het hij had het niet gemeend.
Het was een grote leugen , ik was wel zijn inprent maar hij vocht er tegen omdat hij me niet wilde als inprent. Hij wilt me niet.
Hij.wilt.me.niet.
''Ik ga naar huis '' zei ik en ik rende weg.
Leah rende me achterna . '' ik breng je wel naar huis , stap in'' zei ze.
Ik had niet verwacht dat Seth me tegen zou houden , maar toch deed het pijn.
Leah bleef strak op de weg kijken en zei de hele weg niets.
Ze stopte voor Kim's huis.
''Kan je binnen komen? ik weet namelijk niet of ze thuis is.'' vroeg ze emotieloos.
''Ja , ik weet waar de reserve sleutel ligt.''
Ik stapte uit en liep naar de deur.
''Dankje '' riep ik nog naar Leah voordat ze weg reed.
Ze knikte en startte de auto , ik pakte de sleutel uit de bloempot en deed de deur open.
Ik liep kim's woonkamer in en deed de tv aan , ik pakte een deken en plofte op de bank. Zonder iets te zien door de tranen voor mijn ogen keek ik naar de wc.
''Hallo? Kayla?'' hoorde ik iemand roepen. ''Kayla hier ben je!.
Het was Embry , hij liep de woonkamer in en zag de tranen op mijn gezicht , van zijn gezichts uit drukking kon ik zien dat hij schrok.
''Kayla luister! Seth heeft het ons allemaal uitgelegd. Hij-.
''Nee Embry'' zei ik zacht ik kon de pijn in mijn stem horen. '' Ik wil niks meer van Seth horen , hij vind me zijn stomme inprent en hij wilt me niet. Ik weet het.'' Ik keek hem aan. ''Ik hoef hem niet meer te zien , ik wil niet tegen hem praten en ik hoop dat hij me nooit meer lastig valt.''
''Goed Kayla , ik zal het hem vertellen.'' zei Embry en hij liep weg.
Ik liep naar de Badkamer en keek in de spiegel , ik begreep waarom Embry van me schrok , ik schrok zelf ook.Ik had dikke wallen onder mijn ogen , tranen opgedroogd op mijn wang , en ik was spierwit , bijna net zo wit als de Cullens.
Ik liep terug naar de bank en trok de deken over me heen.
Ik wilde zo snel mogelijk in slaap vallen zo hoefde ik niet aan Seth te denken.
Ik deed de tv uit en viel in slaap.
Ik werd gillend wakker van een nachtmerrie.
Ik hoorde Kim naar beneden stormen. ''Kayla gaat alles goed?'' vroeg ze bezorgd.'' Sam is hier nog geweest toen je sliep , hij heeft alles uitgelegd ,gaat het?'' vroeg Kim.
''nachtmerrie '' fluisterde ik.
''Probeer nog wat te slapen '' zei ze en ze liep weer naar boven.
De volgende ochtend ging ik naar huis , Kim vond het niet leuk maar ik ging wel.
Toen ik eindelijk thuis was liep ik naar mijn kamer , ik schopte mijn schoenen uit en viel neer op het bed.
Ik lag daar een halfuur toen mijn telefoon afging.
Een sms van Kim, Seth was hier , hij was helemaal overstuur hij komt zo naar je toe!
Nee ! ik wil niet dat hij komt! sms-de ik terug.
Te laat , de bel ging al. Ik liet de bel over gaan totdat ik een enorme knal hoorde .
Ik rende naar benden en stond oog in oog met Seth.
De deur die hij weer dicht deed stond scheef.
''Sorry van de deur'' zei Seth en hij boog de deur weer terug naar normaal.
Hoef durfde hij! hoe kon hij! Wat dacht hij wel!.
Hij liep naar me toe.
''Kayla , ik kan het uitleggen.Ik zei he-.''
''NEE'' schreeuwde ik.'' Ik wil het verdomme niet horen ! GA WEG!.'' gilde ik.
Ik zag Seth's hand trillen en hij kneep zijn ogen dicht , om zich te beheersen.
''VERDWIJN UIT MIJN FREAKING HUIS! '' schreeuwde ik.
'Kayla , hou op'' zei Seth dreigend.
ik was niet meer te stoppen en schreeuwde maar door.
''Je hebt het allemaal gelogen! die hele zoen betekende gewoon niks voor je , ik beteken niks voor je! Je wilt me niet , je haat het dat ik je inprint ben! ik ben zeker niet goed genoeg voor je '' schreeuwde ik.
''Nee kayla , het was geen leugen.'' fluisterde hij en hij liep weg.
Ik keek hem verslagen na.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen