‘'Heb je ooit gehoord van de legendes over de Quileutes?’' vroeg Seth .
''Ja , de opa van Kim vertelde ze altijd. alleen kan ik ze niet zo goed herinneren'' zei ik.
Hij zuchte , en hij begon te vertellen over de mensen die in wolven konden veranderen ,weerwolfen,
over de vampieren het verbond tussen hen enz, alles wat ik al wist.
Hij vertelde het hele verhaal over de Quileutes.
''Dus..je bent een ... een ...w-w-weerwolf?en Jacob en de andere ook?''
''ja '' zei Seth.''En de Cullens zijn onze vijanden , hoewel ze niet zo voor mij voelen, ''
''En Renesmee dan? de dochter van Bella en Edward? Zij heeft niet die zelfde ogen.'' vroeg ik aan hem.
''Renesmee is .. half mens half vampier. Bella kreeg haar toen ze mens was , en omdat ze anders dood zou gaan heeft Edward haar ook vampier gemaakt.''
''Maar ik ben een mens , waarom beten ze me niet?'' vroeg ik.
''Wil je dat dan zo graag?'' vroeg Seth lachend , daarna was zijn gezicht weer serieus.'' Ze drinken alleen dieren bloed , ze willen geen monsters zijn Kayla , Renesmee heeft trouwens een gave ,
die heb je al ontdekt , ze kan andere laten zien wat zei gezien heeft.''
dus dat is wat ze deed.
''Heb je ook gehoord over het inprenten? ''
ik schudde mijn hoofd , en met een grinnik begon hij te vertellen.
toen hij klaar was wachte hij even.
''Renesmee is Jacob's inprent , Emily Sam's , Rachel Paul's en-''Zei Seth
''En Kim Jared's '' Vulde ik hem aan.
''Precies Kayla '' zei hij en hij glimlachte.
''maar wat bedoelde jij er mee dat ik jou inprent was toen je tegen jacob praatte?''
Hij zuchtte en rolde met zijn ogen , En hij keek me veel betekend aan.
Langzaam begon het tot me door te dringen wat hij me er net over verteld had. 
''Wow'' zei ik.
''Precies '' fluisterde Seth en zijn hoofd kwam steeds dichter bij het mijne.
''Dat dacht ik ook toen ik jou zag'' fluisterde hij.
''een weerwolf '' fluisterde ik.
een weerwolf. Ik was verdomme ingeprent door een weerwolf.
EEN WEERWOLF! een freaking weerwolf.
Ik zuchtte.
Er zijn niet veel meisje's die dit kunnen denken of zeggen maar ik.ben.verliefd.op.een.weerwolf.
ik pauzeerde in mijn gedachten even om het tot me door te laten dringen.
''B-ben je nu bang voor me? vroeg hij me angstig.
''Nee'' ik dacht er over na.
Het zou eigenlijk wel gaaf zijn een weerwolf als vriendje.
vriendje? wilde ik hem eigenlijk wel als vriendje?
ik keek naar Seth en zag zijn bezorgde ogen.
''Maar , wat gebeurde toen je in de gang stond?''
''ik werd zo boos om wat Jacob zei dat ik in een wolf veranderde.''
''w-waar werd je dan boos om? '' vroeg ik hem voorzichtig.
Met pijn in zijn ogen antwoordde hij.
''Hij zei .. dat jij me misschien niet wilde , en het geen nut had om te vertellen.''
ik keek naar hem , hij had natuurlijk geen keuze inprentten gebeurd nou eenmaal bij weer wolven.
Maar ik daarin tegen had wel een keuze.
Ik kon na deze week met Kim verdergaan met mijn leven en hem vergeten , hij niet.
''Kayla , een inprent is ook zoiets voor je soulmate , je zielmaatje gevonden te hebben , je partner waar je je hele leven mee wilt doorbrengen.'' zei Seth.
Ziel maatje , soulmate.
Ik wist toen zeker dat ik hem na deze week nooit vergeten kon en dat ik ook niet meer zonder hem kon leven.
Ik was niet alleen zijn ziel maatje maar hij ook de mijne.
''Je hoeft het niet te doen Kayla , je hoeft je leven niet te verspillen aan een weerwolf.'' zei Seth verdrietig.
''En als ik dat nou wel wil?'' vroeg ik hem uitdagend.'' als ik nou wel de rest van mijn leven met een weerwolf wil zijn. Wat dan? ''
Hij leunde helemaal naar voren en zette zijn lippen tegen die van mij , ik kon zijn adem ruiken ,
maar het smaakte nog lekkerder in mijn mond.
Ik sloeg mijn armen om zijn nek en hij sloeg zijn armen om me heen en trok me vaster tegen hem aan.
Alsof hij me nooit wilde los laten , alsof hij wilde dat deze zoen voor altijd zou blijven duren.
Ik trok met ook vaster tegen hem aan totdat er geen ruimte meer over was tussen ons .
Hij deed zacht zijn lippen van me af , maar hield me nog steeds vast.
Ik hijgde om bij te komen.
Hij leunde naar voren waardoor ik steeds verder naar achter moest.
Hij steunde met zijn hand op de bank en leunde nog erger naar voren zodat ik op de bank neer viel.
Hij ga me een zoen , stond op en trok de dekens over me heen.
Hij boog zich naar me toe.
''je moet gaan slapen Kayla.'' fluisterde hij. '' morgen is er weer een dag , die we samen kunnen door brengen''
hij gaf me een kus op mijn voorhoofd , aaide me over mijn wang.
''Slaap lekker Kayla '' fluisterde hij en hij liep weg en deed de kamerdeur van de woonkamer zachtjes dicht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen