Het was zonnig in Calefornie,
zoals altijd.
Vandaag zou ik naar Kim gaan ,mijn beste vriedin , en ik zal daar blijven logeren.
Ze had sinds een tijdje een vriendje :Jared.
En aangezien ik Kim alleen via de telefoon sprak had ik hem nog niet gezien.
Wel sprak ze constant over hem , ze kon maar niet ophouden.
Het was anders dan al haar andere vriendjes.
Ze wilde constant bij hem zijn en hij bij haar ,
aan alle verhalen te horen passen ze goed bij elkaar.
Ze had me gevraagd om met haar mee te gaan naar La Push ,
daar woont Jared.
En ze wilde me voorstellen aan zijn vrienden.
Alhoewel Kim een paar jaar ouder dan mij was , konden we goed met elkaar opschieten.
Zij was in de zeventien,
ik daarin tegen was 14.
Ik pakte mijn tas en liep naar buiten.
Mijn ouders waren een week weg , met zijn tweeen.
Ik liep naar de bus halte aan de einde van de straat.
Ik was altijd wel stil en op de achtergrond geweest tot Kim kwam.
Ze was mijn beste vriedin geworden en bij haar kon ik mezelf zijn , ik vertelde haar alles.
''Zeg meisie , mot je mee met de bus?'' De chauffeur van de bus keek me aan.
''sorry'' mompelde ik en sprong de bus in.
Ik liep naar een plek achterin de bus , bij het raam.
Terwijl ik naar buiten keek vroeg ik me af wat me bezielde.
Ik woonde in een van de zonnigste gedeeltes en ik ging naar forks , waar het altijd regent.
trrrrrrr.
ik hoorde mijn telefoon af gaan.
Ik pakte hem uit mijn broekzak , het was kim.
''Met Kayla''
''Kayla! met Kim waar blijf je nou? je staat toch niet voor mijn deur he? we hadden af gesproken in forks bij La Push!''
''Rustig rustig kim , ik zit in de bus onderweg naar La Push ik ben er bijna '' antwoorde ik.
''oke , sorry '' zei Kim en ik hoorde haar lachen .
''Ik ben alleen zo zenuwachtig , zou je Jared wel aardig vinden en hij jou en zouden de andere je aardig vinden .''
''Daar zou ik me eerder zorgen om moeten maken dan jij'' zei ik en ik grinnikte.
Ik zag een paar mensen in de bus verstoort naar me kijken.
''ik ga ophangen kimmers! ben er bijna!'' zei ik.
''Oke ! tot straks!'' en ze hing op.
De bus stopte.
Op het bordje buiten stond La push.
ik stapte de bus uit en ik hoorde Kim al , al rennent riep ze mijn naam.
Ik zag haar al aan komen.
Ze had donker bruin haar , en blauwige ogen.
Ik had hetzelfde kleur haar als haar alleen licht bruine ogen.
''KAYLA! kayla je bent er '' ze was ondertussen dichterbij gekomen en ze gaf me een knuffel.
''ik heb je zo gemist '' zei ze.
'' ik jou ook '' zei ik en ik omhelsde haar.
In de verte zag ik een jongen aan komen lopen.
Hij had kort haar , en hij was bruin getint.
Hij had geen shirt aan waardoor je zijn gespierde boven lichaam kon zien.
Hij was best lang in ieder geval veel langer dan mij.
''is dat Jared?'' vroeg ik aan Kim
''Ja '' zei ze en ze keek trots.
Ik zag Jared glimlachen waarschijnlijk om mijn ongelovige toon , maar dat kon niet want hij was te ver van ons vandaan.
''Hey ! ik ben Jared'' zei Jared , toen we hem tegemoet gelopen waren en we in de zelfde richting waar kim vandaan kwam rennen liepen.
''Hee , ik ben Kayla '' zei ik.'' ik heb al veel over je gehoord ''
ik knipoogde naar hem en samen keken we naar Kim.
Ze bloosde , en Jared sloeg zijn arm om haar heen.
Ondertussen waren we aangekomen bij het strand van La Push.
Integendeel met alle stranden die ik ooit gezien heb was deze koud , geen zon en niemand die er lag voor de zon.
Er lagen wel een paar mensen.
toen we dichterbij kwamen zag ik dat het een groepje jongens was.
Sommige lagen , anderen zaten of stonden.
Allemaal hadden ze geen shirt aan en ze waren allemaal bruin getint , net als Jared.
Kim stelde iedereen aan me voor.
Sommige hadden kort haar andere half lang.
Ik werd aan iedereen voorgesteld.
De vriedin van Sam , Emily , had een litteken op haar wang waarschijnlijk door een beer aangevallen ,
en er waren 2 kleine meisjes bij.
Voor de rest was er naast die getinte jongens ook een groepje die spierwit was De Cullens.
Ze hadden allemaal goudbruine ogen , bijna topaz , en perfecte gezichten.
Alles aan hun was perfect .
Ze hadden allemaal ''iemand''.
Mijn ogen flitste eerst naar een jongen met bruin haar , die emmet hete , zijn lichaam was zo gespierd dat hij net een beer leek , naast hem zat een meisje , rosalie , met het mooiste gezicht dat ik ooit gezien had , ze had blonde krullen tot haar schouders.
Er was daarnaast nog een andere jongen , jasper ,hij was lang en pezig , met bonde krullen en hij keek alsof hij altijd pijn had. Ook naast hem zat een meisje Alice , ze was klein ietsje groter als mij en was dun ze had zwart haar dat alle kanten opstond.
Naast haar zat Bella ze had donkerbruin haar , de kleur die mijn haar was en ook zij was mooi , daarnaast zat Edward met brons blond haar , hij was slank , lang en gespierd.
Allemaal staarde ze naar 1 punt , het kleine meisje van ongeveer 12 jaar ,Renesmee , ze had kameel bruine ogen en lang bruin haar met een rode gloed eroverheen.
Ook zij was wit , ze zat naast Jacob hij had kort zwart haar , bruine ogen en een gespierd lichaam . Ook hij was getint.
Er was ook een ander klein meisje van 2/3 jaar.
Claire , en met haar zat een jongen van ongeveer 16/17 te spelen , Quil.
Voor de rest was er Paul met Jacob's zus Rachel.
Daarnaast waren er Embry , Collin , Leah ,een meisje van mijn leeftijd, en Brady.
''We missen er nog eentje'' zei Embry en hij lachte naar me '' Seth 1 van de jongste onder ons.Ons Baby'tje''
''Haha Embry '' ze Seth.
Ik draaide me om en daar kwam hij aan lopen , ook hij had alleen een broek aan , hij was net als de andere jongens, behalve de Cullen jongens, bruin getint .
Hij had zwart stijl half lang haar en de meeste haren piekte alle kanten op.
Hij kwam aanlopen met zijn handen in zijn zakken , en toen zag hij mij.
Hij keek me aan met de mooiste bruine ogen die ik ooit gezien had.
Hij stopte met lopen precies op het moment dat hij me aankeek en hij bleef me maar aankijken , en ook ik kon mijn ogen niet van hem afhouden , het leek wel of ik gehypnotiseerd werd door hem.
We bleven elkaar maar aanstaren.
Wat gebeurde er? Wat was dit? waht had hij en wat had ik?Het voelde alsof ik als een magneet naar hem toe gezogen werd. Het leek wel alsof we alleen waren , ik hoorde of zag niks meer dan hem en zijn bruine ogen.

Reageer (1)

  • ifeelnew

    waaaauw echt super gaaf!
    ga snel verder_O_(H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen