Verwijderde scène vier, losse stukjes en scène vijf
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
cool! Jadam! ja! een james X nogiemandanders slash fiction!
1 decennium geledenjammer dat het nou echt is afgelopen! ik wou dat ik hier langer van kon genieten maarja, het moet ook wel eens afgelopen zijn anders wordt het zo langdraderig.
ik heb met plezier je stukjes gevolgd vanaf het begin ongeveer en ik keek elke keer weer met plezier uit naar het volgende stukje.
heb je nog zo'n leuke story??
JADAM!!!!
1 decennium geledenZou het niet heel erg misschien een beetje mogelijk zijn daar ooit een hoofdstukje extra voor te maken?
Cause i loooooove them.
*Neemt zakdoekje en koekje aan* Ik kan gewoon niet geloven dat het zo snel is gegaan die laatste hoofdstukken. TEAM JADAM. :') Eigenlijk lijkt me dat best wel een slim idee voor een verhaal. I ship them tooooo much. Ze lijken me superschattig samen. Dat lijkt me echt geniaal om te lezen. Lily is best wel een geniaal kind, maar dat zeg ik over bijna iedereen wel een keer, omdat ik zo'n slechte humor heb soms.
1 decennium geledenAan alles komt een eind, goed of slecht, emotioneel of vrolijk. Het is altijd lastig om afscheid te nemen van iets wat je liefhebt. Maar je moet loslaten zodra het echt moet. Ik denk dat ik dit verhaal nog vaak ga lezen wanneer ik me verveel. Het heeft soms spannende wendingen die ik graag na lees.
Hopelijk tot ziens in een ander verhaal.
xx
Dat stukje over Lily was echt wel grappig. Eigenlijk waren ze allemaal gewoon goed.
1 decennium geledenHet is me opeens te binnen geschoten dat dit verhaal effectief gedaan is
snik snikGeweldige story, echt series.
Jadam yeah! Kzaam, how I wish that would've made the story!
1 decennium geledenen oooh, Harry! Die quote is zálig!
“Jongens, normaal zou ik zoiets nooit zeggen, maar volgens mij zou het bevorderlijk zijn voor de gemoedsrust en het behoud van het gezond verstand van iedereen hier aanwezig als jullie elkaar nou gewoon eindelijk eens kussen.”
Ik kan het me zo inbeelden net nadat hij zijn tik nerveau(hand door het haar halen) heeft gedaan