Battle 4.8
Dus maybe ga ik ze zien! Ik hoop het zo!
Gaan er nog meer mensen? Misschien kom ik jullie wel tegen
Zou leuk zijn
En i luv Live while we're young! Helemaal verslaafd!
Serieus? Na alles wat er is gebeurd, vraagt hij dit op zo'n droge toon?
'Je bloedt.' zeg ik als ik naar zijn slaap kijk. Ik graai in mijn tas en pak een tissue. Zachtjes dep ik zijn wond af.
'Ouch...' kreunt Harry.
'Pieperd.' mompel ik en geef het doekje aan hem. 'Daar moet je een pleister op doen en je moet het laten rusten of je mooie gezichtje krijgt een litteken. En ik denk niet dat je dat graag wil, ofwel?'
'Ik mis je, Demi.' zegt hij uit het niets. 'Ik kan het niet meer. Ik wil niet meer met je vechten.'
Hij kijkt me aan met die ogen die ik zo erg heb gemist. Maar het is beter zo.
'Nou dat spijt me dan heel erg. Maar ik vind het wel lekker zo.' ik gooi mijn tas over mijn schouder en loop weg.
'Demi wacht!' roept hij en hij komt weer naast me lopen.
'Luister, één kans. Dat is alles wat ik vraag.'
'Dat is al één kans teveel!' roep ik uit. 'Wat staat er op mijn hoofd? Free changes? Fuck off!'
Hij knikt instemmend. 'Het is een kans teveel gevraagd. Je hebt gelijk. Maar ik zal er alles aan doen om je terug te krijgen. Geloof me.'
Hij kijkt me aan met zijn doordringende ogen.
Maar ik laat me niet kennen. Ik loop weg. Ik loop door de straten waar ik eerst nog woonde. Eigenlijk nog steeds, maar tijdelijk niet meer.
Ik zie mijn huis al aant het eind van de straat. Ik graai in mijn tas naar mijn sleutel en stop die het gat.
'Ben thuis!' roep ik.
'Demi!' hoor ik Carly roepen. Ze komt de gang ingeholt. 'Ik zag je op tv! Dat was zo cool! Ik durf te wedden dat One Direction het ook heeft gezien. Nu weet ik zeker dat Harry je terug wil!'
Tja, dat is juist het probleem. Niet dat ze dat ooit zou begrijpen. Ze zou haar ziel aan de duivel verkopen om met één van One Direction te trouwen. Maargoed, dat is dus mijn zusje.
'Lieve Carly, Harry Styles en Demi McStars komen nooit meer samen.'
Ik gooi mijn tas neer en loop naar mijn kamer.
'Hoe bedoel je?' roept Carly als ze me achterna stormt.
'We komen niet meer samen. Simpel als dat.'
'Zeg jij.' zegt Carly koppig en ze stapt mijn kamer uit, de trap af.
'Carly!' roep ik haar na. Gelijk hoor ik haar de trap opstormen. 'Ja?'
Eigenlijk moet ik dit niet vragen, maar ik wil het zo graag weten.
'Waarom wil je zo graag dat Harry en ik terug bij elkaar komen?'
Haar mond valt bijna op de grond. Snel hersteld ze zich. Ze krijgt een sneaky lach op haar gezicht. 'Nouja, dan kan ik zeggen dat mijn zus met iemand van One Direction heeft. En dan kan ik ze leren kennen. Wat heel leuk is. En jullie zijn voor elkaar gemaakt. Klaar punt uit! Ik ga nu naar beneden en zet de tv aan terwijl ik jou en je band op het nieuws zie. Doei'
Reageer (6)
zo jalours op jou weetje, ik zou ook gaan maar er kon niemand mee en ik mocht niet alleen. maar hoe was het. Nog wat fotos kunnen maken en handtekening gescoord of kwam je niet bij die eerste 800 ofzo?
1 decennium geledenxx
<3'
1 decennium geledenIk ga niet, ik ga morgen de hele dag slapen en naar een verjaardag haha
1 decennium geledenLove it!!
x
we are never ever ever getting back together!
1 decennium geledenhaha daar moest ik even aan denken toen ik dit stukje las. ;p
snel verder
1 decennium geleden