Foto bij Goodbye District 2

Gemeentehuis district 2

Ik moest Tyler een hand geven hij keek me aan en we draaiden ons om.
Ik zag iemand in de verte lopen het was mijn broer met zijn vriendin ze zijn naar hier gelopen vanaf toen ze wisten dat ik het was.
Op eens werden ik en Tyler weg geduwd en een hele zee vol vredebewakers stond rond ons.
We gingen het gemeentehuis binnen en ik en Tyler werden in verschillende kamers gestopt onze dierbare mochten ons 3 minuten bezoeken.
De deur ging open en mama , papa en Jackson mijn broer kwam binnen kwamen binnen ik ging recht staan ik bleef even stil staan en mama kwam naar mij toe gelopen ik begon te wenen.
"Stil maar meisje alles komt goed " zei mama
" Zusje jij kan dat winnen je kan bikkel hard zijn je bent heel goed met messen laat zien wat je kan je kunt het echt waar" Zei Jackson
Mama en Papa moesten de kamer uit ik riep nog naar mama maar ze kon me niet horen.
Toen kwam Linn binnen mijn beste vriendin eerst waren we met 3 maar tot vorig jaar mijn Liefy is gestorven aan de vorige honger spelen ik mis haar zo hard.
Linn was heel hard aan het huilen dit is misschien de tweede vriendin die ze verliest bij de honger spelen.
" Isabelle jij mag het niet zijn ik wil jou ook niet kwijt ! win dit alsjeblieft voor Liefy " zei Linn
"Ik zal heel erg mijn best doen ik dood iedereen die ik tegen kom geen uitzonderingen" zei ik
Vorig jaar was Liefy bij de beroeps ze waren aan het jagen op mensen ze kwam een meisje van district 11 tegen ze liet haar gewoon leven en opeens kreeg ze een speer in haar rug dat was haar einde.
Linn werd ook uit de kamer gehaald .
Ik en Tyler mochten onze kamers uit en ik zag Linn nog in de verte met mij ouders en broer dit is misschien het laatste moment dat ik hun nog zou zien

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen