Foto bij O33

Hey there guys!
Sorry, ik heb jullie VEEL te lang laten wachten...
Ik heb het druk met school en andere verhalen...
Maar ik blijf zo vaak mogelijk posten! =D
Je moet alleen niet een hoofstuk per dag verwachten, dat lukt me niet denk ik, maar het verhaal stopt nooit, en soms krijg ik een enorme inspiratie-boost (zoals nu) en post ik dus weer een stukje!
Enjoyz!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • crazycatlady

    ahhh arme zayn en je verhaal is het wachten waard(: echt wow gewoon ik hou van dit verhaal<3 can i marry it please?(flower)xD

    1 decennium geleden
  • Muffinxx

    Jouw story is zo fantastisch!!
    Ik heb het op 2 dagen uitgelezen, bedankt dat het er was waneer ik huiswerk moest maken en er dus echt geen zin in had!! Ik moest 32 hoofdstukken lezen om bij te zijn en na ieder hoofdstuk was ik zo van: Laat het niet gedaan zijn! Laat het niet gedaan zijn! Want het was zo leuk dat je iedere keer verder MOEST lezen! En toen kwam die deprimerende: dit was het laatste hoofdstuk....
    En trek het je niet aan als je niet schrijft omdat je zonder inspiratie zit, beter langere goede hoofdstukken dan zo van die kleine nutteloze en slechte dingskes!!
    Lots of love!
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    Muffinxx aka Elfri

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verdeerr

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Nakky

    Super verhaal maak niet uit dat je niet elke dag kan posten

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen