-9- Missed the best part.
Quinn POV
Ongeveer twee uur later liep ik naar het dramalokaal , met mijn pasgeschreven script onder mijn arm. Tevreden ? Ja, dat was ik zeker!
Echt een masterpiece in zo'n korte tijd!
Daar stond Fiona Coyne. De master of de scripts. Bij haar moest ik zijn.
Ze was aant praten met een vaag emo kind.
,,Je had het nog over Clare. Zij schrijft ook, toch?'' Vraagt Fiona hem.
Hij had een stuk papier in zijn hand, en een wandelstok in zijn andere hand.
,,Oh, laten we nu niet meteen dingen overhaasten..'' Zei de jongen, en verscheurde het papier wat hij bij zich had.
,,Gefeliciteerd dan!'' Zei Fiona blij en de jongen liep weg.
Ik zag m'n kans schoon en rende op haar af.
,,Is it to late to hand in an idea for a play?'' Glimlachte ik.
,,Oh.. Ik heb dat taakje net weggegeven.. Sorry.'' Ze dacht even na.
,,Misschien kunnen jullie het samen doen!'' Ze wees naar het emo-kind.
,,Nahh.. I'm good..'' Zei ik snel. Hij was eng. No way.
,,Nouja, volgende keer beter dan.'' Zei Fiona en liep weg.
Ik draaide me ook om om weg te lopen, terwijl die emo-loser precies hetzelfde deed. BWAM! Ik voelde iets hards tegen mijn scheen.
,,AUWW!'' Riep ik uit.
,,Oh, beg your pardon..'' Die emo-knul had zijn stok tegen mijn been gelanceerd. -,-
,,Keep your stick, outta my reach, would ya mind?'' Zei ik droog.
Hij lachte.
,,I'm sorry..'' Glimlachte hij. Omg, die glimlach..
,,I'm Eli.'' Zei hij.
,,The dude who got the writing job right before my eyes. I get it. Congrats.'' Zei ik teleurgesteld. Ook al gunde ik het hem nu ik zag hoe knap hij eigenlijk was.
,,O, wou jij ook?'' verontschuldigde hij zich. Hij had een hart van goud. Ik wist het.
,,No.. Well.. Yes..'' Bloosde ik.
,,Je mag een rol in mijn stuk als je wilt?'' Bood hij aan.
Zou ik dat doen? Ik wist niet of acteren mijn ding was.
,,Moet ik dan domme dingen doen zoals dansen ofzo?'' Vroeg ik snel.
,,Not a chance.'' Glimlachte hij.
,,I'll do it.'' Lachte ik.
Ka-ching..
Reageer (1)
fionaaaaaaaaaaaaaaaaa!
1 decennium geleden