Foto bij -7- 'Goodbye Slut'

Katie POV

,,School journal people!'' Ik stond in de gang met de schoolkrant te zwaaien.
,,Ik hoef toch niks van jou, slet.'' Zei een random persoon uit de onderbouw.
,,Pardon?'' Riep ik haar na, maar ze liep gewoon door.
,,School journal, anyone?'' Riep ik bedroefd.
Ik liep terug het hokje in.
,,Niemand wil de krant!'' Roep ik naar Quinn, die daar zit, haar nagels te vijlen.
,,Jammer.'' Zegt ze cynisch.
,,Jammer? Euh, hello! We gaan zo failliet!'' Roep ik.
,,We verdienen er toch geen geld mee, dan kunnen we toch ook niet failliet gaan?'' Zegt Quinn droog. Wat heeft zij nou weer?
,,Nee, maar Simpson zet de krant op stop, als we niks verkopen.'' Probeer ik tot haar door te dringen.
,,So?'' Zegt Quinn neverminded.
,,Dan moeten wij straks schoonmaakklusjes ofzo doen, om onze 'werktijd' in te halen!'' Roep ik.
,,What is wrong with you!'' Roep ik gefrustreerd en plof neer op één van de loungebanken in het lokaal.
,,Ik snap jouw drama niet!'' Ik kijk Quinn bot aan na deze opmerking.
,,Nog één keer. Simpson, zet, de krant, op..''
-,,Stop! Ik kan er niet meer tegen! Je lult! We verkopen heus wel!'' Ik kijk haar aan.
,,Nee,''
-,,Jawel! Met dit!'' Ik krijg een slordig gevouwen krantje toegegooid.
Op de cover sta ik. En niet bepaald netjes. Min mond valt open.
,,WHAT!? Wa... Wat is..''
-,,Vanmorgen binnengebracht.'' Antwoord Quinn alsof ze de voorkant niet goed heeft bekeken.
,,Who is responsible for this idiotic..'' Er schoot me iets te binnen.
Quinn was de enige die wist van mijn naaktfoto actie..
,,You did this?'' Ik kon het niet laten. Ik voelde de tranen branden.
Dit kon niet, dit mocht niet! Dacht ik koortsachtig.

Quinn POV

,,Ja.'' Antwoorde ik klakkeloos op de bijna huilende Katie. Ik voelde me gemeen en master tegelijkertijd. Ik had mijn doel bereikt.
Maar ik wilde eigenlijk nog ietsje...
,,Weet je wel.. Dat dit mijn leven verwoest, en mijn reputatie?'' Daar ging de eerste traan. Dang it feels good! Had ze mijn hart niet moeten breken.
,,Yes.'' Antwoorde ik grinnikend. En nu huilde ze echt. Ze snikte om de haverklap en de tranen rolden over haar wangen.
,,Je bent geen vriendin meer van me. Je bent een loser! You're dead to me.'' Siste ze. Ze stond op vanuit de bank.
Fuck, dit had ik niet verwacht. Ik had gedacht dat ze huilend weg zou gaan ofzo..
,,Je bent, ontslagen.. Get out.'' Siste ze. Ze huilde nu niet meer. Ze was woedend. Jammer dan, daar ging me baantje. Ik liep zonder iets te zeggen weg, maar draaide me om bij de deur.
,,Fine. Goodbye, slut.'' Het deed me pijn om het te zeggen.
Ik haatte haar helemaal niet. Maar het moest. Ze had m'n hart gebroken.
Zij haatte mij. Dat maakte alles weer recht..

Reageer (1)

  • jessicooh

    damn.. je bent rude.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen