Foto bij Saying Goodbye

Dit is het stadhuis van District 3

Ik en Evelyn werden naar binnen gebracht. In het stadhuis was ik al een keer geweest. Toen ik net begon met werken in de fabriek lieten ze zien waar de televisie's gebracht werden. En dat was nog maar een paar maanden geleden. Ik en Evelyn werden gescheiden en in een aparte kamer neergezet. Mijn oma en Joahanna kwamen binnenlopen. "Oh Xavier oh mijn god je bent gekozen. Ik kan het niet geloven. Ik wil niet dat je weggaat. Blijf bij ons. Win voor ons en je ouders. Maak je niet ten schande. Win Win alsjeblieft. Laar ons niet achter". Ze begon te huilen en ik ook. "Oma rustig ik ga winnen voor jou voor Joahanna voor heel District 3. En wat ik ook doe ik zal altijg aan jullie blijven denken dat beloof ik jullie". Ik omhelsde me zus ook nog 2 minuten en toen moesten ze weg ik gaf mijn oma nog een grote kus en ze verlieten toen de ruimte. Er kwam nog iemand binnen. Lena mijn vriendin. Ze kuste me en huilde. "Ik weet dat het niet makkelijk wordt maar wil je proberen te winnen voor mij. Ik ga je missen en blijf altijd in contact met je Oma en je zus". "Dat is lief van je ik ga je ook missen en ik ga winnen voor jou". We kusten elkaar nog en toen werd ook zij weggehaald. De vredebewakers haalden me op en brachten me naar de trein waar ik Evelyn zag. Ze had hele rode ogen waarschijnlijk had ze ook veel gehuild. De trein begon te rijden en ik zag mijn Oma,Joahanna en Lena steeds verder weg gaan denkend aan dat ik ze misschien nooit meer zou kunnen zien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen