Foto bij -5- Another week later.

Quinn POV

De schoolkrant was niet zo gruwelijk als gedacht. Het was zelfs heel gezellig. Vooral met Katie natuurlijk. We hadden zoveel lol..
Mijn gedachten werden ruw onderbroken door een meisje uit grade 10, met korte krullen.
,,Ik doe alles wat je van me vraagt, maar ik MOET bij deze club!'' Smeekte ze.
,,Alles wat ik vraag hea? Goed, donder op.'' Antwoordde Katie ruw.
Het meisje met de blije krulletjes bewoog niet eens.
,,Goed dan. Schrijf een artikel voor me van vijfhonderd woorden over 'how to survive the ultimate break-up'. Think you could handle that?'' Zuchtte Katie.
,,Nou, ik maak het nu mee..'' Zei het meisje triest.
,,Bespaar me je traantjes. Ik heb werk te doen, chop chop!'' Wuifde Katie.
Ik klapte zo sarcastisch mogelijk in m'n handen.
,,That.. Was rude, my girl.'' Zeg ik dan.
,,Ik heb nooit gezegd dat ik zo aardig was..'' Grinnikt Katie.
,,Disagree. Je was altijd zo'n lief meisje. Waar is mijn schatje gebleven?'' Ik had even de neiging om haar hand te pakken en haar volop de bek te nemen. Waar kwam dat vandaan?
,,Nergens.. Maar misschien.. Ah, nevermind.'' Zuchtte Katie en liep naar haar bureau. Vreemd?

Ik lag te dommelen op m`n bed. Denkend over die dag.
PIEP PIEP!
Had ik een wekker gezet? Nee, ik had een w'app.

Kom asjeblieft naar het park, A S A P! dan vertel ik je iets briljants! xoxo' Katieee.


Katie POV

Met een glimlach van hier tot tokio stond ik bij de hotdog kraam in het park, ons afspreekplekje.
,,WASSUP!'' Ik schrok en draaide me om. Daar was ze, eindelijk..
,,Ik MOET je wat vertellen!'' Ik klapte in me handen van enthousiasme, en sprong tegelijkertijd op en neer.
Quinn fronste.
,,Okay!? Go ahead!'' Zei ze.
,,Ik ben verliefd!'' Quinn keek even bevreemd. Maar toen glimlachte ze.
,,Cool! Wie is de gelukkige!?'' Zei ze.
Ik stond meteen stil.
,,Ehm.. Het is ehm.. Ach, niemand haha!'' Zei ik snel, en begon weer te springen.
,,Nee, even serieus. Ik wil weten welke eikel jouw hartje krijgt.'' Zegt Quinn nors.
,,Okeoke! Het is.. Drew..'' Stamel ik. Dan glimlach ik verlegen. Ik wou dit haar al zooooo lang vertellen!
,,Oh..'' Zei Quinn.
,,Wat?'' Vraag ik bezorgd. Ze kijkt zo.. Ja.. Weet ik niet..
,,Ni.. Niks.'' Zegt ze. Ik voel dat er wat is, dus wil haar knuffelen, maar ze duwt me weg.
,,Wat is dit?'' Vraag ik haar. Ze zegt niks, draait zich om en rent weg.
,,QUINNIE!?''

Reageer (1)

  • Lisanneeee

    ahww arme quinn:'(
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen