Foto bij -4- A few weeks  later

Quinn POV

,,Kunnen jullie nou gewoon es gaan zitten!'' Tetterde Miss Dawes boven het lawaai uit. Ze stond op ontploffen. Ik had één oortje in en luisterde keiharde dubstep.
,,Hé Quinn! Vangen!'' Voor ik wist wat er gebeurde, had ik een football tegen me hoofd.
,,AUW!'' Schreeuwde ik en keek boos achterom.
,,Wie deed dat!'' Schreeuwde ik en wreef pijnlijk over mijn groeiende bult.
,,Dit soort dingen bedoel ik dus! Drew, deze ben je kwijt.'' Zei Miss Dawes en pakte de football. Op dat moment ging de bel. Iedereen stormde langs mij terwijl ik net opstond om weg te gaan.
,,Je kon hem ook gewoon vangen.'' Siste Drew boos naar mij toen hij voorbij liep. Ik HAATTE die kerel, echt!

Katie POV

Toen de bel ging wist ik niet hoe snel ik uit mijn klas moest komen.
Ik rende naar het lokaal naast mij, daar had Quinnie les. :)
Ik stond net voor de deur toen ik zag dat Drew met een boos gezicht langs Quinn liep.
,,Je kon hem ook gewoon vangen.'' Siste hij, en liep weg. Ik fronste.
,,Hoi.'' Zei hij chagrijnig toen hij me voorbij liep.
,,Hoi..'' Zei ik terug en voelde blosjes op mijn wangen groeien.
Quinn kwam aangelopen. Ze keek een beetje aangedaan.
,,Ach let maar niet op hem,'' Deed ik een gokje.
,,Hoe was je engels les?'' Glimlachte ik naar haar terwijl we samen richting kantine liepen om pauze te houden.
,,Ugh, echt vreselijk, ze zouden miss Dawes moeten ontslaan.''
-,,Dus dat is een 'geen leuke les, Katie.' ?'' Zei ik lachend.
,,Echt, ze is zo vreselijk saai.'' Zuchtte Quinn.
,,I know. Zorg gewoon dat je in mijn klas komt.'' Glimlach ik. Ik ben zo vrolijk dat ik nu even niet triest met Quinn mee kan doen.
,,You think they would let me? Mijn gedrag is vreselijk en mijn cijfers mogelijk nog erger.. Ze zouden nog voor geen miljoen mij een plezier doen Kate..'' Antwoord Quinn somber. We liepen voorbij het prikbord en in de snelheid zag ik nog net een poster hangen.
' S C H O O L J O U R N A L '
,,Er is wel iets wat we samen zouden kunnen doen..'' Zeg ik.
Quinn kijkt meteen de goede kant op.
,,No way..'' Zegt ze chag.
,,Ah kom op! Je kan zo goed schrijven en dan zijn we samen!'' Ik kijk haar met grote puppy-ogen aan.
,,Ugh, fine. But don't make me do anything stupid..''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen