Foto bij And They Lived Hapilly Ever After

He allerliefste abo's en mensen die hier een bladwijzer hebben en iedereen die deze story helemaal tot hier heeft gelezen.
Eerst wil ik me even verontschuldigen van zo lang niet geschreven te hebben. Ik weet niet juist meer hoe het komt dat ik niet meer kon schrijven, anders had ik het jullie verteld, maar goed dat gaat nu dus niet. Ik kan jullie wel vertellen waarom ik daarna niet meer verder geschreven heb.
Ik ben andere dingen gaan doen en daarmee heb ik het schrijven wat aan de kant gezet, die nieuwe dingen waren toen even fijner en eisten al mijn tijd op. Door minder te schrijven ben ik het eigenlijk gewoon gaan vergeten en na een tijdje kwam Quizlet slechts af en toe weer eens voorbij in mijn gedachten. Telkens ben ik gaan kijken of ik niet verder kon schrijven aan mijn story, maar omdat het al zo lang geleden was, zou ik daarvoor eerst heel de draad weer op moeten pakken. En daarvoor zou ik stukjes terug gaan lezen, en dat doe ik niet graag.
Om verschillende redenen, bijvoorbeeld dat ik vaak schrijf bij gevoelens die ik op dat moment heb, en als ik dan sommige stukken teruglees kunnen herinneringen die ik liever vergeet terugkomen. Maar verder ook omdat ik het gewoon echt raar vind, ik doe dat nooit (behalve om het eens na te lezen tijdens het schrijven zelf) en voor mij is het heel goed te vergelijken met je eigen stem op een video of opname ofzo te horen. Dan heb je ook zo iets van: 'wTF is dat? Ben ik dat? Bah.'
Dusja, ik zal ook niet meer verder gaan schrijven met deze story. Dat was het tweede wat ik wou zeggen. Aan dit verhaal komt helaas geen einde. Ikzelf wist ook nog niet hoe het ging aflopen en vind het eigenlijk echt wel spijtig dat ik dat nooit ga weten, maar met teleurstellingen moet je leren omgaan (:
Ik wil ook nog wel goede dingen zeggen, natuurlijk!
De hoofdreden dat ik toch nog teruggekomen ben op quizlet, is omdat ik weer wil gaan schrijven, dus ik zal hier nog een nieuwe story beginnen. Deze keer niet over twilight ofzo, maar gewoon een verhaal uit mezelf. Denk ik. Dat is toch de bedoeling, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik waarschijnlijk toch hier en daar mijn inspiratie ga zoeken en het toch weer verandert (:
En nog iets, een van die nieuwe dingen die ik doe, is dat ik tegenwoordig heel veel bezig ben met photomanipulation en gewoon photoshop. Kennen jullie photomanipulation? Dat is echt cool, je moet het maar eens googlen!
Gedaan? Nee, je leest gewoon door, oke goed dan: Letmegoogleitforyou
Oke, nu je een idee hebt van de dingen die ik echt geweldig vind (natuurlijk vind je die mooie prachtstukken niet allemaal op de eerste pagina van google, maar toch), dit heb ik meegenomen naar quizlet. Ik denk dat als ik hier op quizlet ook mee bezig ben, dat ik minder snel terug weg ben. Dus als je eens een foto voor je eigen story nodig hebt ofzo, ask me! Of als je er zelf mee bezig bent en superawesome tips hebt voor me, die hoor ik ook graag (:
Dus peoples (Omg, waarom ineens zo veel Engels? :o)
Ik ben terug, en ik hoop heel hard dat jullie mijn nieuwe story gaan lezen (ik moet nog een titel en al die rommel verzinnen, ook heb ik graag een stukje vooruitgeschreven, zodat ik niet lastminute (zie je, nu weer) nog snel iets moet schrijven, want dan trekt het toch op niets)

Tot snel!
x Lisa

P.s. Nog een vraagje, ik heb nu zelf niet echt nog een story die ik lees, dus zoek ik die nog. Een beetje in de richting van mythes of wat van die onnatuurlijke dingen, vooral richting de boeken van Lauren Kate (Fallen, passie en kwelling) Dus als jouw story in dat genre is, of je kent een zo'n goede story, tips zijn altijd fijn!
P.S.2 En nog een klein vraagje, maar ik betwijfel dat hier antwoord op zal komen: zijn hier scripters? want daar ben ik eigenlijk wel in geïnteresseerd!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen