# 026 - Antonella Martinez
Voorzichtig drukte Zayn zijn lippen op die van mij. Ik sloot mijn ogen en zoende teder met hem mee. Dit voelde echt geweldig! Mijn buik stond op exploderen van de vlinders die er in rond fladderden. De zoen hield ik niet lang aan. Hoe leuk ik het ook vond. Ik duwde hem zachtjes van me af door mijn hand op zijn schouder te leggen. "Blijf je slapen?" vroeg ik liefjes terwijl ik hem lief aankeek. Zayn liet me los, trok zijn shirt uit en keek me geamuseerd aan. "Yaay! Laten we gaan slapen!" zei hij lachend. Ik grinnikte zachtjes om de vrolijke, brede glimlach op zijn gezicht. Dat had hij snel beslist. "Ok, zo terug." zei ik glimlachend en ik liep mijn kamer uit richting de badkamer om me daar om te kleden. Eenmaal ik dat had gedaan, keerde ik terug en stond Zayn al in zijn boxershort. Ik sliep namelijk in mijn ondergoed en een veel te groot shirt er boven op. Ik bekeek hem even kort en ging dan in mijn bed liggen onder de lakens. Al snel voelde ik dat Zayn naast me was komen liggen. Onmiddellijk nestelde ik me tegen hem aan. Dit zou ik eerlijk gezegd wel gewend kunnen worden. "Goodnight." fluisterde hij zachtjes en hij drukte een kusje op mijn voorhoofd terwijl ik met gesloten ogen tegen hem aan bleef liggen. Ik mompelde iets wat ook op slaapwel moest lijken. Het zou vast niet meer lang duren vooraleer ik slaap zou vallen, want ik was best wel moe. Zayn begon plots een liedje te zingen. Namelijk 'You Belong With Me' van Taylor Swift. Lichtjes begon ik te glimlachen. Het was enorm schattig dat Zayn me in slaap zou zingen. Ik luisterde naar zijn prachtige, rustgevende stem waardoor ik al snel in slaap viel.
Reageer (1)
das ni zo erg, mooi hoofdstukje
1 decennium geleden