(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
Zo, dat is eruit. Heel erg bedankt voor jullie positieve reacties!

Het spijt me heel erg dat ik gisteren niets geactiveerd heb, maar ik had vandaag een proefwerk en 2 so's, en vandaag had ik acht uur en ik ben helemaal uitgeput. Het is nu half vijf en we eten altijd om vijf uur dus ik weet niet of ik het voor dan kan activeren maar anders pas als ik mijn huiswerk af heb. Mocht dat het geval zijn dan dubbel sorry!

95 abo's! OMG jullie zijn zo geweldig! Ik had nooit verwacht zoveel abo's te halen! Vooral omdat dit niet een love + sex story is...
Oké ik heb een idee. Mocht ik de 100 abo's halen, dan ga ik een wedstrijdje houden. Ik weet nog niet wat, maar misschien kennen jullie me onderhand wel. Ik houd niet van het gebruikelijke of saaie, dus ik ga proberen iets origineels en het liefst ironisch te bedenken. Als jullie iets weten mogen jullie het me gerust laten weten!

Ik ga even niet op jullie lieve reacties reageren. Dat zal ik in het volgende hoofdstuk wel weer doen! xo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Justforfun1D

    ahh geniaal geniaal geniaal, gewoon weg geniaal!

    1 decennium geleden
  • CrazyLove2x

    Jeeey wedstijdje(yeah), Ik hou van spelletjes xD. Weetje dat Louis best wel sterk is voor een 8 jarige!:|, hij gooit Emily zomaar op de grond!:|. Maar dat wist je natuurlijk al, anders zou je dat ook niet geschreven kunnen hebben.(A). En ik vindt het echt amazayn dat je ook steeds op de reacties reageerd!. Heel veel mensjes doen dat niet, en jij wel, en das lief(baby). Geen idee waarom ik er een baby smiley bij heb gedaan, maar daar had ik even zin in:$. Echt geweldig dit verhaal!!!_O_

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    Nice wauw ik heb echt bijzondere reacties xd vind je echt goed schrijven! Xx

    1 decennium geleden
  • JustLaughx

    Echt zo'n leuke story! :d
    En ga je naar Keulen zaterdag? :)

    1 decennium geleden
  • Heksjee

    haha leuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen