Noah pov.

En de winnaar is........ JA wat moet je dan zeggen het duurde zolang voor hij het zei.

"Noah & Eagle. zijn de winnaars van de avond, gefeliciteerd en kom je prijs halen." Wanneer Eagle en ik naar voren lopen het podium op, buigen we voor iedereen die applaus gaf. "Nou gefeliciteert he, hier is jullie prijs, en jullie mogen op de foto met jullie bekers."

Eagle pov.

Wanneer Noah me naar em toe trekt, kijken we elkaar aan en glimlachen, wanneer de fotograaf begon te knippen kuste Noah me zacht op me lippen. Ik trok me terug maar glimlachde wel, was heel blij maar toch voelde ik me soms wat te verlegen bij hem. We lopen van het podium af en lopen richting Kurt en Blaine.

Ik wist niet wat deze uur me te wachten stond maar liet het gewoon op me af komen. Blaine was lief en heel aardig, hij paste heel leuk bij Kurt. "He Blaine ritje in de achtbaan?" Hij glimlacht, en we rennen een wedstrijdje naar de achtbaan wacht rij. Wanneer we daar staan, begitn Blaine wat te vragen. "Ik hoorde van Kurt dat je een engels accent hebt, het staat je goed. Maar kun je mij die leren, ik wil eens een romantische avond met Kurt doen, maar wil wel een sexy accent. hahah." We liggen dubbel en spreken een dag af dat ik hem ga helpen. "Deal."Zeggen we in koor. "Wat is een deal?" "Oh niks Kurt. hahahha." Blaine en ik lagen dubbel, en Noah en Kurt keken ons raar aan. Maar lieten ons toch onze gang gaan. Nadat we in de achtbaan zijn geweest, gingen we richting pijl en boog schieten. "Laat dat maar aan mij over." Zegt Noah toen stoer. Hij begon de 3 pijlen te schieten en kreeg een klein knuffeltje die hij aan mij gaf gekregen als troost prijs maar was heel lief van hem. "Nou ik heb t nog nooit gedaan maar wil het wel eens proberen." Ik gaf de man 3 dollar, and pakte de boog en klikte de pijl vast, en begon te richten, na heel veel focussen lukte het me de 3 pijlen in de roos te schieten. Blaine en Kurt lagen dubbel om de uitdrukking van Noah, en die glimlachte heel even. "Wacht eens even heb je het nog nooit gedaan?" "Nee, hoezo?" "Je bent een natuur talent. Ja echt wel." Zegt Noah dan en ik krijg een hele grote beer van de man en gaf deze aan Kurt. "Have fun er mee he." Blaine lachte en Kurt keek me lief aan. "Ik win zoveel op kermissen dat ik thuis een hele kamer voor me alleen had om de knuffels in te plaatsen." Ze keken me aan en we liepen verder toen ik besefte dat het kwart voor 11 was. We hadden afgesproken 11 uur thuis te zijn. "Noah we moeten weg ik moet om 11 uur thuis zijn weet je nog." We liepen met ons tweeen terug en Blaine en Kurt zeiden dat we van het weekend wel wat afspreken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen