Foto bij 7. Strafwerk, Strafwerk en Strafwerk.

'Wat doe jij hier?!' vroeg ik. 'Dat kan ik beter aan jou vragen' Zei draco. 'Euh euh?!' Mompelde ik. Draco zei: 'ROndlopen net als ik?' 'Staan jullie gezellig te kletsen' Hoorde ik een stem zeggen

Ik draaide me om en keek in de ijzige ogen van Sneep. Ik rilde even. Dit overkomt altijd mij weer! 'Zozozo, dat word zaterdag gezellig met z'n tweeën 2 uur strafwerk schrijven, kunnen jullie gezellig verder kletsen!' Gezellig zeg? 'En nu naar jullie slaapzalen' zei de boze stem van sneep. Heb ik die gozer ooit blij gezien? Draco en ik liepen zwijgend naar de slaapzalen.Even later lag ik in bed.

De volgende ochtend
Ik werd wakker en gaapte even. Ik keek rond me heen en alle bedden waren zon beetje leeg. Behalve die van Alura. Ik schudde haar wakker en zei 'volgens mij zijn we al telaat voor het ontbijt!' Alura gaapte even en stapte haar bed uit. Toen we waren omgekleed gingen we naar de grote zaal. Tot onze grote verbazing was hij leeg huh?. We liepen snel naar toverdranken. Toen we binnen waren begon Sneep te mompelen 'Ah, mevrouw Cowles en Cross we verwachten jullie al. Zaterdag allebei strafwerk! En voor jou mevrouw Cowles 1 uurtje meer. Buuuuuuuuh, ik dacht dat hij de hekel had aan griffoendor? StrafwerkStrafwerkStrafwerk!

Reageer (3)

  • Sectumsempra

    haha ;] een probleem kindje

    1 decennium geleden
  • Alura

    verdeer(hoera)

    1 decennium geleden
  • Alura

    (A):P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen