O22 - Making out
Pov : Madison
Niall’s handen gleden zacht over m’n lichaam. Zachtjes beet ik in m’n lip. Nialls lippen zaten overal. Ik trok hem omhoog. Grijnzend keek hij me aan. Z’n blauwe ogen stonden vurig.
Ik plant een kus op z’n lippen die hij gewillig beantwoord. Met m’n tong tik ik tegen z’n onderlip. Onze tongen speelden samen en genietend haak ik m’n handen in z’n blonde wilde haren.
Ik voel z’n vingers achter m’n lingerie haken en hem langzaam beneden stropen. Ik werkte mee en hij gooide hem op de grond. Zachtjes streelde hij met z’n vingers aan de binnenkant van m’n bovenbeen. Ik speelde met de haren achter op z’n nek.
Z’n vingers gleden in me en een kreun ontsnapt uit m’n mond. Niall begon te grijnzen. Z’n vingers gleden steeds sneller in en uit me. ‘’Niall’’kreun ik genietend. Hij grijnst en drukt z’n lippen weer op die van mij.
Met m’n vingers probeer ik Niall’s boxer uit te krijgen. Ik gooi hem op de grond en keek hem aan.
‘’Wil je dit?’’vroeg hij en keek me aan. Ik glimlach en knik. Niall haalt zn vingers weg en plaats zich voor me. Langzaam kwam hij in me en bewoog zich langzaam in me. Ik sloeg m’n hoofd achterover en genoot van elke centimeter.
Niall drukt z’n lippen in m’n nek en plaatste overal zachte kusjes. Genietend sloot ik m’n ogen en genoot van het moment. Niall begon steeds sneller en harder te stoten. Ik bewoog mee op z’n ritme en druk een kus op z’n lippen.
Wanneer ik bijna m’n hoogtepunt bereikte zet ik m’n nagels in z’n rug. Niall begroef z’n gezicht in m’n hals en kreunde hard en kwam klaar.
Niall keek me aan ‘’ik hou van je’’. Ik begon te blozen ‘’ik ook van jou’’. Er vormden kleine zweetdruppeltjes op z’n voorhoofd. Ik haalde ze glimlachend weg en druk een kus op z’n neus.
Hij ploft naast me neer en haalt diep adem. Ik ga op m’n zij liggen en keek hem aan. Hij keek me glimlachend aan en drukt een kus op m’n lippen. ‘’heb ik je pijn gedaan?’’. Ik schud m’n hoofd en leg m’n hoofd tegen z’n borst ‘’helemaal niet’’. Zachtjes streelt hij met z’n vingers over m’n rug.
Ik keek op de klok ‘’shit, we moeten het eten nog klaar maken’’zeg ik en schiet omhoog. Snel raap ik m’n kleren op en ga met m’n rug naar hem toe staan en begin met aankleden. Niall begon te grinniken. Ik keek om ‘’wat?’’. Hij grijnst ‘’dat uitzicht bevalt me prima’’. Blozend draai ik me weer om en kleed me rustig aan.
Ik loop m’n hutje uit richting de eetzaal. ‘’jullie zijn laat?’’zegt Mike wanneer hij Niall achter me aan ziet lopen. ‘’sorry, maar we zijn er nu’’. Niall grijnst ‘’ja.. we waren bezig.. met zaken’’
Reageer (3)
Snel verder
1 decennium geledenVerder !!
1 decennium geledenverder
1 decennium geleden