What are you doing here?
POV Ally
Thuis aangekomen liet ik me op bed vallen en pakte me laptop erbij, ik had me zus al gesmst en die kon dus elk moment op skype komen. Ik kon niet wachten tot me laptop was opgestart want hoe leuk ik het ook hier had ik miste me zus, me ouders en vooral me vriend, ook al wist ik niet hoe onze relatie verder zou moeten gaan aangezien ik 2300 kilometer bij hem vandaan zat. Terwijl me skype aanging zag ik meteen me zus al en stuurde haar dus meteen een videogesprek, ik kon niet wachten om haar te zien en dus was het ook een emotioneel weerzien, naja weerzien via de webcam dan. Ik zag haar zitten en de tranen schoten in me ogen, ze zag er vrolijk en opgewekt uit."Hoe is het met je?"Vroeg ze blij. "Kan veel beter, ik zit in de problemen en weet niet meer wat ik hier doe."zuchtte ik. "Je bent hier om je droom te volgen, om gelukkig te worden niet om depressief te worden."Zei ze terwijl ze lachte. Haar glimlach deed me altijd goed en ik wist dat dit een droom van me was. "ik weet niet wat ik met Lars aanmoet, ik heb een voetballer ontmoet, Ibrahim Afellay en we hebben gezoend maar ik hou niet van hem, ik wil Lars maar ik heb het idee dat het niet goed gaat komen."Zei ik terwijl ik de tranen van me wangen veegde."Weet je, soms doe je dingen die niet altijd even goed uitpakken maar in de toekomst zal alles weer goed komen. Als jij Lars echt wilt dan moet je er voor gaan." Zei ze. ''Maar als hij hier achter komt zou hij me echt nooit meer willen zien, ik ben vreemd gegaan in twee weken tijd dat ik hem niet zag hoe bedoel je ik kan niet trouw blijven." Zei ik zuchtend. Op dat moent werd er op de deur geklopt. "Wacht ben zo terug." zei ik terwijl ik de deur open deed. Ik schrok me dood toen ik de deur opendeed. Hoe kon hij weten dat ik hier zat.
Reageer (1)
Ibi is haar dus stiekem gevolgd?? Dat is wel lief!
1 decennium geleden