Flashbacks
- Ashley tisdale
- Miley Cyrus
- Hilary duff
- Of Vanessa Hudgens
Geven??
De volgende ochtend wordt ik wakker in mijn kamer waar nogsteeds alles overhoop ligt.
De andere twee meiden zijn weg, naar Zweinsveld denk ik. Zelf heb ik dit keer geen zin om te gaan.
Zweinsveld, dé plek waar we altijd plezier hadden, waar Draco, Blaise en ik zoveel lol hadden, zoveel streken uitgehaalt hebben.
Maar nu is het over, nu zit ik hier in Griffoendor en hun daar in Zwadderich...
Was er maar iets wat ik kon doen, maar wát?
Ik zit hier zowat gevangen en volgens mij is askaban nieteens véél erger.
Ik laat me verdrietig achterover vallen en sluit m'n ogen.
* Flashback *
'Jess! Wakker worden!' roept Draco terwijl hij naast m'n bed op en neer staat te springen. 'We gaan vandaag naar Zweinstein!'
'Hoe kom jij nou weer binnen?' vraag ik terwijl ik verbaast rechtop ga zitten.
'Via het raam' zegt hij grijnzend 'maar kleed je nou om!'
Hij loopt naar m'n kast toe, pakt er een supper sexy jurkje uit en gooit die naar mij toe.
'Whaha, dat kan ik toch niet aan op m'n eerste schooldag gek!'
'Jawel, dat staat je toch super goed! Oh, en trouwens, we moeten toch een gewaad aan joh'
'Ja, je hebt gelijk'
'Nou dan, ga je nou maar omkleden. Dan ga ik je ouders wakker maken'
Ik kijk lachend hoe hij m'n kamer uitloopt, pak dat jurkje en ga douchen.
'Je ziet er echt wel goed uit hoor Chickie' zegt Draco als ik even later m'n uiterlijk in 't autoraam bekijk voor we naar 't perron lopen. 'Kom nou maar'
'Oké' zeg ik en we lopen door de geheime muur perron 9 3/4 op.
'Doei mam, doei pap' zeg ik terwijl ik ze een knuffel geef.
'Dag mnr. en Mvr. Malfidus' zeg ik glimachend en loop samen met Draco de trein in, voor onze allereerste keer...
Reageer (17)
Snel verder !!! Ze zijn echt MEGA geweldig !!!!
1 decennium geledenXx
Snel veder!
1 decennium geledenAshley ofcourse
1 decennium geledensnel verder!!!!!!!!!!!!!!
DIE FOTO!
1 decennium geledenWAt liewwff
Echt nicee.
Snel verder! =]
xxx
Snel verder!
1 decennium geledenIk denk trouwens na over een uiterlijk, maar nu denk ik toch Ashley
Xx