Foto bij Angels and Demons [part 3]

die heb ik zelf getekend...
Mooi he <3
i love it ^^

Na een tijdje was iedereen weer terug thuis en ja inderdaad het feest was echt heel erg gezellig. Ook al vond ik Minho maar apart van iedereen. Terwijl iedereen best druk was bleef hij het rustigste onder ons allen, alsof hij iets te verbergen had. Maar verder heb ik niet echt op hem gelet enkel op de jongste Taemin. We hebben de hele tijd samen gedanst en zoey en Onew waren de hele tijd met elkaar bezig. Het zou me niks verbazen als zoey hem ook kon krijgen als vriendje. Want zoals gewoonlijk wist ze iedere jongen voor zich te winnen.. zij had fel lichtblauwe ogen geen wonder als hij daarvoor gevallen zou zijn. Ik loop naar mijn kamer toe en kleed me uit en doe een groot shirt aan en kruip onder de dekens en ik staar naar het plafond. Minho echter had donkere ogen, bijna zwarte bodemloze ogen waar ik eenmaal een zwak voor had. Maar met mijn ogen was niet echt iets speciaals.. ze waren grijs met een beetje paars en groen.. inderdaad het klink raar maar het was zo.ik werd daarom vroeger ook gepest door medeleerlingen van mijn klas. Maar het maakte me niet zoveel uit nu. Ik had ermee leren leven.. na een tijdje piekeren sloot ik mijn ogen en viel ik in slaap zonder nog maar iets mee te krijgen van de wereld om me heen.
``
ik werd wakker van een vage stem die me bekend voorkwam. Ik draaide me nog een keer om in de hoop dat ik verder kon slapen maar helaas. De man met de stem gaf me een licht duwtje waardoor ik mijn ogen opende en ik keek de man aan : Gabriel !! wat doe jij nu weer hier” zeg ik geïrriteerd. Hij wist dat ik er niet tegen kon als hij zomaar naast mijn bed stond, kijkende hoe ik lag te slapen, waardoor ik wakker werd. Hij grinnikt “je bent te laat” ik kijk hem onwetend aan. “hoe bedoel je te laat?” hij gaat zich naast me zitten en zucht. “De engelen bijeenkomst. Je zou er ook naartoe moeten gaan. Zoey daar en tegen is wel geweest. Je zou een voorbeeld aan haar moeten nemen.” Ik zucht. Maar het is altijd zo saai, altijd word hetzelfde besproken, over satan en dat we niet met zijn kinderen in aanraking moeten komen. En blah blah blah”met die woorden draaide ik me weer om in mijn lekkere warme bedje. Gabriel kijkt teleurgesteld omlaag “ ik weet dat het af en toe moeilijk is, maar we hebben het beste met jullie voor. En daarom is het ook het beste voor jullie om te gaan, En vooral nu de zonen van satan in de stad zijn gesignaleerd”. Ik kijk hem met grote ogen aan. “sirieus? Aigo… naja,”en weer slaak ik een diepe zucht. “Ik zal er zijn bij de volgende bijeenkomst. Ik beloof het” probeer ik met overtuiging te zeggen en ik kijk naar Gabriel. Hij zucht ook “ja maar dat zeg je al vaker de afgelopen weken. Je hebt al 4 bijeenkomsten gemist Sun Saejin..” bijden zijn we stil en op een ggeven moment staat hij op. “ik hoop echt dat ik je erop kan vertrouwen dat je er bij de volgende keer bij bent Saejin.”Ik knik en zie hoe hij weg orbt. Nu was ik weer alleen. En om eerlijk te zijn had ik geen zin in die bijeenkomsten. En ik was eerlijk gezegd ook niet van plan om nar de volgende bijeenkomst te gaan. “aigo”Ik sta op en loop mijn kamer uit naar de badkamer en ik ga douchen. Even weg van mijn gedachten en relaxen door de warme stralen van de douche.

na een tijdje sta ik alweer in de keuken met slechts een handoek om me heen. Ik maak me een kommetje cornflakes klaar en loop naar de woonkamer. En net op dat moment word er op de deur geklopt. ik zucht en zet mijn kommetje op de tafel neer en loop naar de deur toe. Ik maak hem open en zie Minho voor de deur staan. En gelijk zie ik aan zijn hoofd dat hij rood word. “Uhm heei , uhm… maak je altijd iedereen zo de deur open?” ik kijk naar mezelf en sla mezelf voor mijn hoofd. “mianhe, ik kom net uit de douche, kom er maar in dan kleed ik me aan.”k word zelf ook rood en loop naar mijn slaapkamer en kleed me aan. Minho gaat op de bank zitten en kijkt om zich heen.

Minho pov.
ik ga op de bank zitten beseffend dat ik Chloe bijna naakt heb gezien. Ik haal even diep adem en probeer weer op mijn gezond verstand te komen. ik kijk om me heen in het appartement van Chloe en zoey. Het ziet hier heel erg netjes uit voor 2 meiden.. Als ik Chloe weer de trap af zie komen ga ik me goed zitten en kijk haar aan. “je ziet er mooi uit”Ik glimlach maar ik kan mezelf best voor men kop slaan dat ik dat zei. En waarom wist ik ook niet.. ze bloost lichtjes en gaat naast me op de bank zitten . “gomawo oppa” ze glimalcht lief, bloost lichtjes en kijkt een beetje afwezig naar de grond. “ik kwam eigenlijk hier om te vragen of je mee wilde naar het park vanmiddag de jongens zijn weg en ik zit zonder schema, en tja ik vond dat ik mijn buurmeisje(s) maar eens moest leren kennen” ik glimlach lief naar der en kijk haar aan “Dus wat denk je ervan ??” ze knikt lichtjes “Ja is goed, maar zoey is er niet dus je bent alleen met mij.” Ik glimlach en haal mijn schouders op. “dat maakt niks uit. Dan ben ik tenminste met de leukste van de twee” En weer zei ik iets wat ik niet moest zeggen en word weer langzaam rood. en aan Chloe haar gezicht te zien vond zij het niet erg en bloosde met me mee.

Tips, Commentaar Vragen ??
xx LOve you all en sorry voor het lange niet updaten<3

Reageer (1)

  • GoHyeMi

    Aaawwhh ^^ cute ^^
    snel verder yeoboo <3(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen