Foto bij O29.

@CxStyless Net zo verslavend als het schrijven hieraan dan? haha.
@SamanthaJade Harry en Louis zijn beledigd omdat je hen kleuters noemt xD
@EmilyStyles Het komt niet zo gauw voor dat Niall geen gelijk heeft, haha!
@Prom Niall is gewoon grappig! Is het ooit anders geweest dan?
@Moonlight1D Which bromance do you prefer? ^^ I like you!
@Wonderaction Ik ook eigenlijk :3
@JoyxJustin Haha, wat gebeurt er als ik een foto van een Golden Retriever pup maak en er dan Nialls gezichtje in bewerk? xD Ik word echt bang van je weet je... waarom een banaan? Waarom geen wortel? Of nee, een lepel? Een lepel werkt veel beter...
@LittleThingy Niam or Ziam? Which bromance is more likable? ^^
@Loe008 Ik haal dadelijk Zain erbij hoor... MUAHAHAHAHAHAHAHAHA Niall just fell over.... DID YOU GOT THAT ON CAMERA? OMYGOD.
@justforfun1D I know :3
@marjolein15 Maakt niet uit. I love u (H)

For the ones who want to see Niall fall over again : D Klik.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Liebrecht

    I like you too aha!! Niall: Waarom ben je zo schattig?
    Oh, enne snel verder!!

    1 decennium geleden
  • LaureWithAnE

    Eeeeuhm:
    Louis: als je moest kiezen, wortels of kattenkwad, voor wat kies je?


    Snel verderrrrr??? Xxx

    1 decennium geleden
  • Justforfun1D

    meneer karels: wat zou u doen als er een reuze oktopus u tuin in zou springen en u helemaal afleberen met zijn tong??? (even voor de duidelijkheid. het geslagdsdeel van een oktopus zit in zijn mond,van daar!!!!) (vraag me niet hoe ik dat weet...)

    niall: wat zou je op eten, een oude schoen uit de vijver of een badeentje???

    liam: wat doe je als je word aan gevallen door een clown terwijl je probeerd teslapen?

    louis: als je een aap zou zijn, zou je dan harry als je baby willen of emily als je oma...???? is dat niet een hele intresante vraag???

    zayn: nooit meer iemand knuffelen of nooit meer naar liam kijken??? jij mag kiezen!!!

    harry: sorry mijn vragen zijn een beetje op dus ik zal effe heel heel goed nadenken. ummmmmmmmmhhhhhhhhh....... emily als je vriendin of nooit meer naakt lopen.

    emily: wat als er een reuze oktopus je huis binnen valt en de 1D smurfjes ontvoeren. wat zou je doen???
    A) keihard met een bezem slaan en gillen dat ze met rust moeten laten.
    B) weet ik veel ik ben superman niet!!!
    C) ach ja ik heb ze nooit zo leuk gevonden....
    D) ander duhh je bedenkt domme vragen!! wat dan wel als antwoord....??

    euhhh meer weet ik niet ben inspiratie loos denk ik!!! veel suc6!!!

    1 decennium geleden
  • CrazyLove2x

    Mijn vraag aan:

    meneer Karels:
    Hoe vindt je dat je in dit verhaal zit?(A). En wat zou u doen als u ook nog een klein kindje was en rond hupste tussen al deze kleine kindjes?.

    Zain:
    Waarom ben je toch zo stil?, en zou je niet gewoon een keer helemaal los willen gaan in plaats van zo rustig te zijn?.

    Harry:
    Wat is er zo leuk aan Emily?

    Niall:
    Waarom steel je niet gewoon wat voedsel uit de keuken en verstop je dat onder je bed zodat je kunt eten wanneer je wilt?.

    Liam:
    Wat is het ergstige wat je ooit hebt gedaan?

    Louis:
    Waarom ga je niet midden in de nacht met de boys een zwembad feestje houden?.

    Emily:
    Wie vindt je het leukste van deze kindjes?, en waarom?.

    Moeder Emily:
    Waarom heb je Emily, Emily genoemd?.

    Ellen:
    Wat zou je doen als je opeens wakker word met de vijf jongens naast je en:

    Louis vraagt om een wortel
    Harry vraagt waar Emily is
    Niall vraagt waar voedsel ligt.
    Liam vraagt of je Louis, Harry en Niall stil kan houden
    En Zain vraagt of hij een tekening van je mag maken?.

    Weer aan Louis:
    Wat zou je doen als Emily weg was en je was alleen thuis met de nadere jongens?.

    Dat waren al mijn vraagjes
    (A). Verder!!!!!!!!_O_

    1 decennium geleden
  • Salim

    Mijn vraag aan Harry, Zain, Louis en Niall; Waarom blijven jullie een hele week bij Emily?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen