Hoofdstuk 9 deel A :D xx
Zijn lippen raakte bijna de mijne, ik voelde de drang om mijn lippen op de zijne te drukken maar ik liet hem doen. Ik sloot mijn ogen, ik voelde zijn zachte lippen op mijn voorhoofd. Ik opende mijn ogen en hij glimlachte. ‘maakt ni Louis, je doet het goed’ zei hij en hij leunde weer weg. Mijn hart klopte nu zeker honderd slagen sneller dan normaal. Ik staarde een paar minuten naar hem en schudde dan mijn hoofd en concentreerde me weer op de wonden. ‘Lou, ik heb nog een kwartier’ zei hij plots. Mijn hoofd schoot op. Gaat hij dood in een kwartier?! ‘Wat?’ vroeg ik hem bijna roepend. ‘Nee…nee geen zorgen ik verander binnen een kwartier gewoon terug in een beest’ zei hij en ik zag dat zijn ogen droevig werden.
‘ah dus als ik het goed begrijp wordt je elke avond een mens voor…hoelang?’ vroeg ik. ‘een halfuur…wel soms een uur’ zei hij. Ik keek hem niet begrijpend aan. ‘hoezo soms een uur?’ vroeg ik hem. ‘ik weet het eerlijk gezegd niet, als ik een reden heb om langer mens te blijven duurt het een uur’ zei hij. ‘ow ok dan’ zei ik en ik knipoogde. Ik was klaar met zijn wonden schoon te maken en stond terug op. Zodra ik recht stond greep hij mijn arm en trok me naast hem in het bed. Ik zat nu terug naast hem zijn hand liet mijn arm niet los. ‘dankje Louis’ fluisterde hij. ‘geen probleem Harry, maar mag ik je morgen nog steeds Harry noemen?’ vroeg ik. ‘Ja natuurlijk’ zei hij glimlachend. Deze Harry was zo perfect.
Harry’ s P.O.V
Hij stond terug recht maar ik wouw hem niet laten gaan dus greep ik zijn arm. ‘dankje Louis’ fluisterde ik tegen hem. Ik was hem zo dankbaar deze jongen liet mij zien dat iemand mij kon lief hebben. Voor het eerst in heel lange tijd voelde ik dat warme gevoel weer in mijn hart en als ik eerlijk moet zijn ik wist dat ik verliefd op hem was geworden. ‘geen probleem Harry, maar mag ik je morgen nog steeds Harry noemen?’ vroeg hij. Ik lachte en zei ‘Ja natuurlijk’ ik wist dat als hij het zou zeggen als ik een beest was het mij een geweldig gevoel zou geven want dat zou willen zeggen dat hij mij niet als een monster zag maar als Harry. Een jongen gevangen in een beest. Hij liet zijn hoofd ruste op mijn schouder en ik hoorde hem zuchten. ‘wat is er Lou?’ vroeg ik.
‘ik wil niet dat dit over gaat, het voelt zo goed Haz…’ zei hij. Hij had mij een bijnaam gegeven. Wauw ik voelde me zo goed vanbinnen. ‘ik ook niet Lou, maar we hebben nog hopelijk een halfuurtje’ zei ik en ik tilde zijn kin op zodat ik hem aan kon kijken. Ik zag zoveel emoties in zijn ogen, blijheid, bezorgdheid en zelfs een liefde. Ik bleef in zijn fel blauwe ogen staren en wist dat ik het niet lang meer kon vol houden, de drang om zijn lippen aan te raken met de mijne werd te groot. Ik leunde dichter naar hem toe zodat onze voorhoofden elkaar aanraakte. Hij leunde niet weg dus dit nam ik als een teken dat hij hetzelfde wauw als ik. Ik sloot mijn ogen en ging met mijn lippen naar de zijne. Toen onze lippen elkaar raakte liep er een vreemde rilling door mijn hele lichaam. I
k voelde vlinders in mijn buik en mijn hartslag versnelde. Ik legde mijn handen op zijn wangen ik mijn tong gleed over zijn onderlip, hij begreep mijn vraag en deed zijn mond open. Mijn tong gleed naar binnen en we vochten met elkaar voor dominantie maar hij gaf al snel op. Ik gleed met mijn handen naar zijn schouders en drukte hem voorzichtig naar beneden zodat hij op het bed lag en ik boven hem zat. Zijn handen gleden over mijn rug en naar mijn half gescheurde broek . Ik stopte met hem te kussen om naar adem te happen, en hij deed hetzelfde. Ik keek in zijn ogen en alle emoties van daarjuist hadden plaatsgemaakt voor liefde en lust. Ik glimlachte en begon hem in zijn nek te kussen eerst zacht en liefdevol maar toen ik hem mijn naam hoorde kreunen werden ze wilder. Ik beet in zijn nek en liet een zuigplek achter en nog een en nog een. Ik begon de knopen van zijn zwart vestje open te doen en hij hielp me om het uit te doen, ik smeet het weg en het lande ergens in de kamer. Ook deed ik zijn T-shirt uit en toen zag ik voor het eerst zijn perfecte gebruinde, gespierde lichaam. Ik stopte voor een moment met bewegen om de jongen volledig te bekijken. Toen mijn ogen weer naar zijn gezicht gingen zag ik dat hij bloosde. Hij was zo schattig als hij bloosde. Ik gooide zijn T-shirt weg en leunde weer naar hem om hem te kussen.
Louis POV
Zijn lippen lagen nog steeds op de mijne tot hij zich plots weg trok. ‘het is tijd, ik voel het’ zei hij zacht. Ik wist niet meteen wat hij bedoelde maar ik voelde hoe zijn handen in de mijne begonnen te trillen. Hij stond op en liep naar het balkon. Even bleef ik verbaasd naar het plafond staren tot ik de energie vond om op te staan. Maar ik was te laat toen ik op het balkon aankwam zag ik dat Harry terug in een beest was veranderd. Ik moet eerlijk zijn ik was eerst een beetje teleurgesteld was maar ik wist dat het nog steeds Harry was. ik liep naar hem toe en ik zag een glinstering over zijn wang glijden, ik voelde me nu zo schuldig hij was bang dat ik hem anders zou bekijken nu hij terug een beest was. Maar dat deed ik niet toen ik in zijn ogen keek zag ik die bekende groene ogen. De ogen van de jongen waar ik een paar minuten geleden nog vurig mee zat te kussen. Ik liep dichter naar hem toe en ging naast hem staan maar hij keek me niet aan. Ik legde mijn handen rond zijn middel en knuffelde hem en ik moest hem naar beneden trekken om aan zijn oor te kunnen om te fluisteren. ‘Heey Haz’ fluisterde ik en ik zag hoe een brede glimlach op zijn gezicht verscheen.
En hij knuffelde zo zacht mogelijk terug. Ik begroef mijn hoofd in zijn borst en ik moet zeggen voor een beest rook hij nog wel heel goed. Een mengeling van bloemen en aardbeien. Ik lachte bij die gedachten. Zo bleven we een tijde op het balkon staan toen ik plots de vermoeidheid voelde opkomen. Ik geeuwde luid en voelde Harry lachen ‘kom ik breng je naar bed’ zei hij zacht. Maar nog voor ik kon protesteren nam hij me bruidsgewijs in zijn armen. Hij legde mij zacht in het bed en ik had mijn ogen al gesloten toen ik voelde hoe hij het deken over mij legde. Ik glimlachte maar toen hoorde ik zijn voetstappen richting de deur gaan. ‘nee wacht, kom bij me liggen’ zei ik vlug. Ik hoorde geen voetstappen meer dus wist ik dat hij aan het twijfelen was ‘alsjeblieft Haz’ zei ik. En even later voelde ik het stuk deken naast mij naar boven gaan en zonder iets te zeggen ging hij naast mij liggen. Ik schoof snel dichter naar hem toe zodat ik met mijn hoofd op zijn borst lag en met mijn armen rond zijn lichaam. Ik glimlachte en viel in een diepe slaap.
Harry’ s POV
Toen ik op het balkon veranderde was ik bang. Ik was bang dat Louis me niet meer als Harry zou zien maar terug als het beest dat hem zo vaak bang maakte en zijn vrijheid had afgenomen. Maar tot mijn verbazing deed hij dat niet. Hij deed niet anders dan toen ik een mens was. hij liep over het balkon en groette me met een knuffel. En nu lag ik bij hem in bed, hij sliep op mijn borst ik voelde zijn lichte ademhaling op me. Ik staarde naar hem, hoe kon het dat ik, een beest, een paar minuten geleden vurig met deze perfecte jongen zat te kussen. Zo iemand als hij had ik nog nooit gezien, in zijn fel blauwe ogen was alles te zien, de hemel de oceaan zijn emoties. En vooral zijn liefde. Hoe zijn kastanjebruin haar altijd perfect zat was ongelooflijk. Deze jongen was in elk opzicht perfect. Hoe kon hij nu ooit zeggen dat hij van mij hield? Ik zuchtte diep en voelde hoe zijn armen strakker rond mijn middel gingen. Ik glimlachte en ook ik viel in een diepe slaap.
Ik werd wakker maar mijn borst voelde kouder aan dan gisteren, voorzichtig opende ik mijn ogen en ik zag dat ik nu alleen in het bed lag. Louis was weg.
Reageer (2)
dit is gewoon perfectie!
1 decennium geledenecht geweldig!
xx
OMG OMG OMG Dit is zoooo schattig!!!!
1 decennium geledenIk heb het gelezen met tranen in mn ogen...echt gewoon, wauw!!
Snel verder!!!
Xx