Foto bij 68.

It's been soooooo long! Ik heb het zo fucking druk dat het niet leuk meer is. MAAR WEET JE WAT ER SINDS VRIJDAG VAN MIJ IS?! De 30,845ste versie van de Harry Potter Wizard's Collection, waar er wereldwijd maar 63,000 van zijn! HUILEN. Okay, zo enthousiast ben ik daar dus over.

Back to bussiness. Meaning, the story. Okay, bye.


That moment when he's just talking about his "quiet and peaceful sanctuary"

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • GossipGirl21

    I like it :)

    6 jaar geleden
  • ZeroGravity

    Tatutatutatu *crasht in je reactieinbox* [had to do that, because I'm silly, and I'm acting like I'm on drugs or something, so don't mind me]
    O my Goodness, they are cute<3
    Ik vind het zo leuk dat ze eigenlijk niet samen met Zayn wil wonen, maar dat ze het stiekem toch wil, zelfs al is het snel [sjalala, die zin was niet paradoxaal. maaaan, ik moet ophouden met mezelf commentaar geven. which is like exactly what I'm doing. whatever. CHEESE.]
    Het spijt me dat ik zo lang niet gereageerd heb, maar ik vergat het steeds, en er was school, en ik las het wel en dan dacht ik ik reageer later, maar dat deed ik dus niet, en nu doe ik het wel en zeur ik eigenlijk alleen maar waardoor je er alsnog neits aan hebt which is worst maar oke.
    Ik wil hier nu eigenlijk wel iets zinnigs neerzetten, maar mijn hersenen voelen een beetje aan als pudding.
    I love Zayn in this story. I love Vanessa as character. I love them both together because they are cuter than Henry Green the terrifying baby who is John Greens son. WHATEVER.]
    O my goodness. Sorry voor deze pointless reactie. Maar ik houd van je schrijfstijl. En je plot. En dit verhaal. En alles. Omdat het gewoon zo heerlijk is om telkens opnieuw te lezen. No matter what you're actually trying to say. Ik denk dat ik zelfs nog een verhaal van jou ontzettend graag zou willen lezen als het over stroopwafels zou gaan. En daarna zou ik honger hebben.
    Amen.
    <3

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Nixon

    Gheheh, i like it <3

    1 decennium geleden
  • Damare

    vaagheid.. woont hij daar nou al of niet:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen