Robin pov
We komen Starbucks dus buiten, ik zie mijn kans en grijp ze ook. Als Chaima even niet oplet zet ik mijn been voor de hare en struikelt ze. Ze botst tegen Zayn, die zich meteen omdraait en haar vast grijpt. Ze staat recht en terwijl ze elkaar diep in de ogen kijken houdt Zayn haar nog steeds vast. De jongens die eerst niets doorhadden zijn ondertussen ook gestopt. Chaima en Zayn staan nog steeds in dezelfde positie. Maar dan opeens gaat Zayn dichter naar Chaima tot ze nog maar 2 centimeter van elkaar verwijdert waren. Net op het moment dat hun lippen elkaar zouden raken komt Niall tussen beiden. ‘Guys, I’m hungry!!!’ zegt hij. Chaima en Zayn kijken licht geïriteerd naar Niall. Vienna stelt voor om iets te gaan eten en dus stappen we in onze autootjes en vertrekken naar een restaurant dat Liam reserveert terwijl we erheen rijden.

Chaima pov
Verdomme nu struikel ik toch zeker! Robin heeft me net een pootje geveegd. Maar veel tijd om haar boos aan te kijken heb ik niet want ik kijk meteen in die mooie bruine kijkers van Zayn. Hij houdt me vast en komt dichterbij. Hij gaat me kussen. Ooh nee hij gaat me kussen!!! Rustig Chaima, rustig, rustig… ‘Guys, I’m hungry!!!’ zegt Niall dan. Ik kijk hem geïriteerd aan als Vienna voorstelt om iets te gaan eten en volg de rest naar de auto’s. als we in het restaurant aankomen en we onze plaatsen krijgen te zien, zie ik iets wat ik totaal niet had verwacht…

Reageer (1)

  • Chaimatje

    OMG schrijf snel verder ik ben egt verslaafd aan u story x !!!!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen