deel1

Vrienden?
Op je tenen loop je naar de deur, je hand rijkt naar de deurknop die koud aanvoelt. Opeens gaat de deur open, je kan net ontwijken. Je kijkt de man aan die naar buiten komt, hij heeft zwart haar en is heel bleek, door zijn haar loopt een witte streep. Hij kijkt jou met een opgetrokken wenkbrauw aan, je voelt een duwtje in je rug. Legolas kijkt je aan, hij maakt een knikje naar binnen. Als je binnen komt zie je dat jij en nog iemand anders de enige vrouwen zijn. Er lopen alleen maar dronken zeemannen rond die een lange baard hebben en een paar tanden missen. Je kijkt de andere meid aandachtig aan. Ze heeft lang donkerbruin haar, zwarte lijnen onder haar ogen,een rooie band om haar hoofd, een beige jurk aan en een donkerbruine jas. Naast haar staan nog 2 andere mannen. Eentje ziet er er net zo uit als zij. Hij heeft zwarte dreads onder zijn rooie band. De ander heeft bruin haar en bruine ogen.
'Het is hier zeker gaan Rivendell' zucht je.
'Nee, dat zeker niet! Maar voor een tijdje kan je het toch wel volhouden?' Zegt Legolas.
Je haalt je schouders op en loopt naar een tafeltje.
'Katy, het kan niet anders! Ik ben hier ook niet voor mijn plezier!' Zegt Legolas.

Mary *POV*
Je kijkt het meisje aan dat net binnen is gekomen, ze ziet er verlegen uit. Lang blond haar, mooie jurk en PUNTOREN! Net als de man naast haar met dezelfde puntoren.
Jack stoot je aan: 'Dat zijn nou elfen'
'Echt?' Stamel je.
Op dat moment komt Sweeney aanlopen
Sweeney: Haahaaahaaha Ik zist dan Elven verlegen zijn maar zo verlegen wist ik niet!
Jij: Tss... Sweeney iedereen is wel is verlegen!
Will: Ja, wist jij nog hoe verlegen jij was toen je Mary voor het eerst zag?
Sweeney: ...
Jij: Hey, boyz ik ga nog wat drinken halen.
Sweeney, Will en Jack : Oke.
Je bekijkt het Meisje op een afstandje, ze ziet er bijzonder uit, een lange, witte met gouden jurk met daaroverheen een donker groene cape. Ze heeft veel wapens. Een pijl en boog, 2 zwaarden en als ze een trapje oploopt zie je dat ze ook nog 2 dolkhouders heeft!

Katy POV*
Je voelt je bekeken,
'Ik.. ehm.. Ik ga even wat drinken halen oke?' Zeg je met een lichte trilling in je stem.
'Oke, voor mij ook 1 oke?' antwoord Legolas met een knipoog.
Als je wegloopt voel je dat je bij je arm gepakt word en naar achteren getrokken word.....

Reageer (3)

  • Kidd

    Helemaal fantastisch(cool)Respect<3

    1 decennium geleden
  • aeriagl0ris

    Sweeney, Will, Jack & Legolas ;D
    Twee keer Johnny en twee keer Orlando.
    Yay!
    n.n
    Leuk bedacht.
    <333

    1 decennium geleden
  • SimoneV

    waaah!!(yeah)

    super:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen