Every failure is a step to succes

Zondag 10 december 2006


~ Bill Kaulitz
'Het komt goed Bill,' probeert Tom me gerust te stellen. Ik schud mijn hoofd. 'Wat als ze nou haar bed niet uit wilt komen? Of als ze er niks aan vindt?’ Tom schudt zijn hoofd. 'Dat zal zo niet zijn broertje. Je hebt er genoeg moeite in gestoken om dit geregeld te krijgen! '
Ik haal mijn schouders op. Misschien had ik beter een kaartje kunnen sturen of een bosje bloemen met bonbons. Misschien had ze dat wel net zo leuk gevonden of zelfs wel leuker.
Een trillerige zucht verlaat mijn mond. ‘Kom Bill, we gaan op.’ Ik pak de microfoon nog wat steviger in mijn handen terwijl Tom me het podium opduwt. Het is een klein podium, bestaande uit een aantal tafels. Meer is ook niet nodig. Het is geen officieel concert. Het is een verrassing.
Ik kijk rond. Het merendeel van de mensen die er staan zijn jonge kinderen, of ze zijn begeleiders. Zíj springt er tussenuit.
Ik adem diep in en knik naar Gustav. Hij slaat de eerste noot aan. Het liedje wat we gister eindeloos geoefend hebben omdat ik het vandaag perse wou spelen klinkt me inmiddels bekend in de oren.

Cold as ice,
and more bitter than a December winter night,
that's how I treated you.
And I know that I-I sometimes tend to lose my temper,
and I cross the line,
yeah that's the truth.

Reageer (4)

  • missbloosxD

    mooi !! snel verder

    1 decennium geleden
  • jerasu

    mooi! snsel verder!<3

    1 decennium geleden
  • darksunside

    ik had vandaag dat nummer nog geluisterd xD
    maar heeft Bill normaal niet altijd wat Tegen Adam
    want zo komt het wel vaak over in een interview :X

    1 decennium geleden
  • TomxMydrug

    Mooi!

    Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen