O26.
Haha, deze nam ik twee seconden geleden, Emily
Twee hoofdstukjes achter elkaar. Amn't I sweet?
Twee hoofdstukjes achter elkaar. Amn't I sweet?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Onger.
1 decennium geledenYEAH ik heb Niall's zin afgemaakt.
Hihi
Weetje... Je schrijft best wel veel op een dag...Maar niet genoeg!!!, het kan nooit genoeg zijn met dit verhaaltje!. En ik wil er best een single van maken hoor , dan zeg ik wel op het laatste dat het met behulp van jou gemaakt is, want door jouw verhaaltje had ik het anders nooit in mijn hoofd gehad . En ik vindt uberfantastischsupermegacool Een stoer woord!, en de taal Esméeliaans wil ik leren spreken!!!, zou je me dat kunnen leren? . Ik lul te veel hé?. Sorry ik word altijd helemaal hieper van jouw verhaaltje en dan wil ik altijd een mega lange reactie neer pleuren:$. . I love you 2, ik voe, me net een stalker hier:$, sorry. Als je bang van me word, of mijn mega lange reacties zeg het dan amar gewoon dan zal ik wel kappen met zoveel te lullen hier:$.
1 decennium geledenLOVE YOUR STORY!!!_O__O__O__O_(H)
Ohw en Ps: Om terug te komen op jouw reactie op mijn reactie..
aw niall
1 decennium geledenNiall is zo schattig!! super leuk verhaal(lol)
1 decennium geledenCute Niall!
1 decennium geledenGeen abortus, please listen to Niall!
Xxx