It's my name
Toen het filmpje afgelopen was begon Theresa uit te leggen dat ze eerst de dames ging doen en daarna de heren. Ze liep naar de bak van de meisjes en haalde er een papiertje uit. "De meisjestribuut van dit jaar is Evelyn Degray". Er liep een lang meisje uit de rij en klom het podium op. "Hoe oud ben je schat" vroeg Theresa. "eehm 17". "Wow een mooie leeftijd op de spelen te winnen. Een applaus voor Evelyn". Er klonk een mager applaus. "En dan gaan we nu kijken welke jongenstribuut samen met Evelyn District 3 mag vertegenwoordigen op de 49ste Hongerspelen. De jongenstribuut is.... Xavier Gonzalez". Het was stil om me heen iedereen keek mijn kant op. Dit was mijn naam die omgeroepen werd het was mijn naam. Ik liep naar het podium en ging naast Theresa staan. In de verte zag ik mijn oma in huilen uitbarsten. Ik keek naar links waar Evelyn me raar aankeek. "Halllloooooo" zei Theresa. "Ik vroeg hoe oud je was". Blijkbaar had ik haar niet gehoord omdat ik naar Evelyn keek.
"Ik ben 16 jaar". "Zo we hebben iemand van 17 en iemand van 16. Zijn er enige vrijwillergs". Stiekem hoopte ik dat iemand als vrijwilliger zou aanbieden maar in District 3 hadden we dat bijna nooit dus ook dit jaar geen vrijwilligers. "Dames en heren de tributen van de 49ste hongerspelen: Evelyn Degray en Xavier Gonzalez".
Reactie's zijn welkom
Reageer (2)
hahah word abo ea (:
1 decennium geledenEcht goed(Y)
1 decennium geleden