Larry--nando's (deel 2) (wishYOUlarry)
Na een tijdje zijn we rustig aan het eten. Rustig. Ik, Louis ,Zayn en Liam toch. Niall das een ander verhaal. Maar ja dat hadden jullie vast al door. Louis grinnikt terwijl hij naar Niall kijkt die zij zijn kip zo snel mogelijk probeert op te eten. “Niall stik niet in je kip he!” mompel ik terwijl ik een beetje dom naar Louis zit te staren. Zijn prachtige glimlach, zijn betoverende stem. Die jonge heeft mijn hard gestolen zonder ook maar echt moeite te doen. “Harry!” ik schrik en laat mijn frieten vallen. Niall kijkt me met een onschuldig gezicht aan. Ik kijk naar mijn broek die nu onder het frietvet zit. “O die krijg je terug.” Zeg ik nepkwaad. Niall zijn gezicht betrekt. “Nee nee, Harry sorry. Ik doe het nooit meer.” Louis kijkt ons raar aan. “Oké wat zou hij doen dat jou zo bang maakt?” mompelt hij. Ik kijk Louis verbaasd aan. “Hij schreeuwt.” Mompelt Niall met een droevig gezichtje. “Hij schreeuwt echt heel erg hard. En hij kan gillen als een meisje. De politie arresteerde me ooit omdat ze dachten dat ik een meisje aanviel, gewoon omdat haz naast me stond te gillen.” Louis begint te lachen. En Ik kijk Niall verontschuldigend aan.
Een paar uur later zitten we nog steeds in Nando’s en is Niall bezig aan zijn 2 de kipmenu. Ik heb ondertussen veel met Louis gepraat en heb veel over hel ontdekt. Maar na een paar uur niet naar het toilet te moeten gaan, kan ik het nu echt niet meer ophouden. Je weet wel? Dat je weigert naar het toilet te gaan, omdat het gewoon zo gezellig is. Wel dat probleem speelt me nu parten. “Ik ga naar het toilet.” Niall ,Liam en Zayn knikken terwijl ze hun gesprek door zetten. Louis staat ook op. “Ik ga mee.” Ik knik en loop naar het toilet. Daar aangekomen, voel ik 2 handen op mijn heupen. “Als ik dit doe ga je dan gillen?” vraagt hij fluisterend in mijn oor. Met een lach draai ik me om. “Ik kan je niets beloven.” Zeg ik fluisterend. “Wel, ik weet al een andere manier om te zorgen dat je niet heel de zaak bij elkaar gilt.” Zegt hij voor hij zijn lippen op de mijne drukt. Zijn lippen bewegen synchroon tegen de mijne, en ik geniet van het moment. Misschien is de plaats niet zo romantisch, maar ik vind het perfect. Ik lach terwijl ik mijn lippen van de zijne haal. “Je bent prachtig. Wil je de mijne zijn?” De manier waarop hij het vraagt en de verlegenheid waarmee hij zijn gezicht naar de grond keert doet me lachen. “Niets liever, lou.” Zeg ik terwijl ik mijn lippen weer op de zijne duw.
Sindsdien besteden we best wel veel tijd in nando’s. Ik heb er ook niets meer op tegen om daar te gaan eten. Met zijn vijven zitten we dan terug aan de tafel van toen. Want daar is waar ‘ons’ begon.
Oké hier is dan deel 2 voor wishYOUlarry. bedankt voor jullie reacties op het vorige stukje! Veel leesplezier!
Reageer (3)
Die laatste zin is mooi : Want daar is waar ‘ons’ begon.
1 decennium geledenyeah heiligdom... Tatarata! xp
1 decennium geledensorry had ik eventjes zin in (:
Xxx
btw: superschattig stuk!! <3
I love it!!!!
1 decennium geleden