Hoofdstuk 8
1DxHorselove
[bue] Amy POV [/blue]
Ik reed met angel de bak uit. Laure en Harry deden raar tegen elkaar. Dat zag je gewoon. Maar daar zou ik later nog wel wat aan doen, nu moet ik me even concentreren op mijn wedstrijd. Tot nu toe had ik de snelste tijd en foutloos. Nog 3 ruiters. Vanavond zouden we de uitslag krijgen. En morgen zou ik ook met Liam daten. Ik denk dat ik verlieft aan het worden ben. Angel voelde dat ik niet aan het opletten was. Hij schudde even met zijn hoofd. "sorry jochie, maar ik ben een beetje verlieft op Liam. jeweetwel, die ene jongen die jij ook wel aardig vind!". Hij brieste zachtjes. Opeens dacht ik aan mijn ouders, broertje en opa en oma. Hun waren omgekomen bij een auto ongeluk. Mijn broertje was dood gegaan aan de ernstige verwondingen. Mijn ouders waren opslag dood en ja mijn opa en oma, die zijn ook opslag dood gegaan. Ik voelde een traan over mijn wang glijden. Ik wou zo graag dat hun dit hadden kunnen mee maken! Het is over een maandje alweer 2 jaar geleden. Er kwamen meerdere tranen. Ik sprong van Angel af. Ik ging naast hem staan en gaf hem een dikke knuffel. Ik legde zijn hoofd op mijn schouder. Het leek nu net of hij mij echt een knuffel gaf. Het is wel moeilijk zo, dat mijn ouders, broertje en opa en oma er niet meer zijn. Natuurlijk heb ik Laure, Angel en nu ook de jongens en Eleanor. Maar toch is het niet hetzelfde. Ik kan nu niet zomaar even naar mijn moeder gaan om even te kletsen of naar mijn vader te gaan om advies te krijgen over school of naar opa en oma gaan om de praten over dingen die ik niet met mijn ouders wil bespreken. Of om met mijn broertje te stoeien. Hij was nog veel ste jong om te overlijden 7 nog maar...
Reageer (3)
ma schat toch! kben er voor je hé! xxx
1 decennium geledenDankje. Ik kon het nu zo schrijven omdat mijn oma een paar weken geleden is overleden. En ook het hondje van mijn oma. Een ezeltje op de camping waar ik veel mee deed en ook nog mijn oude verzorgpaardje. Xx
1 decennium geledenooh schat! ik huil voor mijn pc! Mooi stukje hoor! Love you xxx
1 decennium geleden