Foto bij 034 || Beverly Sara Owens

Een paar uur later lagen we beide uitgeput op Zayn's bed. "Tomorrow we need to go back to school again, you know." zei Zayn en hij keek naar het plafond. Ik zuchtte. "I know. I don't want to." klaagde ik en ik keek ook naar het plafond. Ik merkte dat Zayn iets bewoog. "Nobody likes to go to school, but we need to. We will learn something from it." sprak Zayn zijn wijze woorden uit. "Yeah, you're right Zayn." Ik draaide mijn hoofd even naar hem toe en glimlachte naar hem. Hij glimlachte terug en maakte en kus-geluidje. "What time is it?" fluisterde ik bijna en Zayn draaide zijn hoofd naar de wekker. "It's 1AM." fluisterde hij terug. Ik verstopte mezelf onder de dekens. "I think it's better if we go to sleep." zei ik en ik sloot mijn ogen. "Goodnight." zei Zayn lief. "Goodnight Zayn."

The next day.
Het vreselijke geluid van de wekker maakte me wakker. Zayn gromde wat en kwam voorzichtig uit zijn bed. Ik gaapte en rekte me uit. "Blergh, school." mompelde ik en ik trok mijn kleren aan. "I really need to go shower and put some other clothes on after school." zei ik terwijl ik aan mijn smerige kleding rook. Zayn lachtte en trok schone kleren voor zichzelf uit de kast. "Can I borrow some of your sisters make-up?" vroeg ik met een lief stemmetje. "Sure." hoorde ik vanuit de kast en tevreden liep ik naar de badkamer.
Ik deed wat make-up op, borstelde mijn haar en poetste mijn tanden. Het eindresultaat was goed genoeg voor school, vond ik zelf. Ik zag wat deodorant van Zayn staan en besloot die maar te gebruiken. Hopelijk hielp het. "I have an idea." hoorde ik Zayn zeggen die de badkamer in kawm lopen. "I have music lesson today, will you join me? Maybe you're a good singer!" zei hij opgewonden en hij deed zijn ochtenlijke dingen. Ik knikte een beetje afwezig. "Yeah, maybe." Zingen was altijd al iets wat ik graag deed en ik hoopte ook wat beter te worden in het gitaarspelen. Ik wou er altijd wel wat mee doen maar was te verlegen om daar voor uit te komen. En misschien was ik wel niet eens goed genoeg. Zayn was dat duidelijk wel. Hij zou wel eens een band kunnen begin met die andere jongens. Ik grinnikte even bij die gedachte. "Something funny?" vroeg Zayn die geconcentreerd zijn haar deed. Ik schudde mijn hoofd. "No." zei ik en ik verliet de badkamer.

Niet veel later zat ik achterop bij Zayn op zijn fiets. Ik had geen zin om te fietsen dus bood Zayn aan dat ik achterop mocht, als voorwaarde dat ik zijn tas droeg onderweg, die nu stevig op mijn schoot stond. De wind vloog door mijn haren en ik voelde me al direct wat frisser. We kwamen aan bij school en samen liepen we naar binnen.
"Heey Love birds!" Kirde een stemmetje vrolijk. Ik zuchtte. Kristel en Yasmin stonden precies voor mijn neus. "Are you coming with us?" Ik knikte en nam afscheid van Zayn. "Don't be late!" zei hij nog en ik verdween in het lokaal.

"Where were you yesterday?" Yasmin keek me vragend aan. "I was sick at home." loog ik. Hopelijk geloofde ze me en zeurde ze niet verder. Yasmin knikte kort. "Well you only missed one training, so don't worry, we won't fire you." grinnikte Kristel. Ik keek haar raar aan. Waarom zouden ze me ontslaan als ik 1 les zou missen. Is het dan zó belangrijk? De les begon en ik probeerde op te letten, maar het lukte niet echt. Mijn gedachten waren bij Zayn. Zo'n vriendje had wel nadelen. Ik zuchtte en staarde uit het raam. Het tikken van de klok ging voor mijn gevoel veels te langzaam.

Na, voor mij, uren te hebben gezeten was de les dan eindelijk voorbij. Ik schreef het huiswerk op in mijn agenda en beende het lokaal uit. Vanmiddag zou ik weer moeten trainen, en ik had er écht geen zin in. Ik wou gewoon bij Zayn zijn. Gewoon met z'n 2-en van school, gaan reizen, weg van hier. Kon het maar. Ik voelde mijn mobiel trillen en haalde hem uit mijn zak. Een sms van Zayn! Mijn hart maakte een sprongetje.

Hey babe, I already miss you. Lunch together? ;)

Ik glimlachte terwijl ik het smsje las. Natuurlijk samen lunchen! Ik had niet anders verwacht. Snel liep ik door naar de volgende les. Hoe sneller de lessen voorbij, hoe sneller ik naar Zayn kon.

Hey babes! Nou euh.. diegene die het van me 'over zou nemen' heeft nog helemaal niks geschreven. Waarschijnlijk is ze heel druk maar ik had bedacht dat ik zelf maar weer verder zou gaan, ook al heb ik geen inspiratie. Ik zou jullie willen vragen om ook mijn andere verhalen te lezen:

Sleeping Beauty (the only one) || Niall Horan

My New School, My New Life || One Direction

en natuurlijk:

We didn't know || One Direction || 16 +

Je bent natuurlijk niks verplicht, maar toch hoop ik dat jullie geïnteresseerd raken in één (of meer) van mijn verhalen (:

-xoxo- Sacha

Reageer (2)

  • Manonxxx

    Snel verder...
    xx

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    snellverdahh <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen