Hoofdstuk 51
Jason P.O.V.
O nee. Wat gebeurt er. Wat is er gebeurt? Werd Maura nou net serieus geschept door een vrachtwagen die daarna doorgereden is? Zeg me alsjeblieft dat ik droom? Ik ren naar Maura toe en kniel bij haar neer. Ze is bewusteloos maar heeft nog wel een hartslag. Ik ren als een gek naar binnen om een ambulance te bellen. Als ik heb uitgelegd waar ik ben ren ik weer naar Maura toen. Ik weet niet wat ik moet doen dus kijk ik maar in de tas met spullen die ze bij zich heeft. Ik zie haar IPod erin liggen en die pak ik snel op. Nog geen minuut later hoor ik de sirene van de Ambulance al aankomen. Als deze naast me stopt stap ik snel opzij om de Ambulancemedewerkers erbij te laten. Zonder iets te zeggen leggen ze haar op de brancard en rijden haar de ambulance in. 'Wilt u mee?' bromt een van de medewerkers. Ik schudt mijn hoofd. De man draait zich om en loopt zonder iets te zeggen de ambulance in en ze rijden weg. Ik sta eerst even verbaasd te kijken maar loop dan naar binnen toe waar ik mijn computer aanzet. Ik start internet op en nu.nl verschijnt. "Meisje al een week vermist." luidt de hoofdkop met daaronder een foto van Maura. Ik schrik me dood. Ik wit niet dat ze was weggelopen. Normaal gesproken staat het nummer van de politie erbij maar dit keer gewoon het telefoonnummer van haar familie. Ik pak met trillende handen de telefoon en bel naar het nummer dat er staat.
Reageer (1)
huh waarom wil hij niet mee???
1 decennium geleden