Reacties please :flower:
Ik ga verder naar 2/3 reacties :D

Maar een dikke jongen viel van zijn bezem en mevrouw hoogh bracht hem naar de ziekenzaal. Ondertussen had draco een rond ding van de grond gepakt en vloog er even mee rond.

De strijd tussen draco en harry verveelde me algauw dus liep ik met de vele leerlingen mee naar de leerlingenkamer. Even later kwam Draco met Patty achter hem aan binnen gelopen. Eigenlijk is draco best knap, nee Anouk niet aandenken. Ik keek even naar patty met opgetrokken wenkbrauw aan, en ze keek gemeen terug. Netalsof ze dacht dat ik draco van haar af wou nemen.

's Avonds.(rond half 11)
In de leerlingen kamer verveelde ik me dood, dus ging ik maar even de school verkennen. Ik dacht niet aan de regel Niet naar 10 uur door de school heen lopen. Ik liep door de donkere gangen tot ik tegen een zwarte schim opboste 'Auw!' zei ik. Ik pakte mijn stok en zei: 'Lumos'. Voor me stond Draco. 'Wat doe jij hier?!' vroeg ik. 'Dat kan ik beter aan jou vragen' Zei draco. 'Euh euh?!' Mompelde ik. Draco zei: 'ROndlopen net als ik?' 'Staan jullie gezellig te kletsen' Hoorde ik een stem zeggen..

Reageer (2)

  • Sectumsempra

    waarschijnlijk sneep of anderling, die hetkomt verpesten ;o

    1 decennium geleden
  • Alura

    Verdeeeed(dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen