Dankwoord
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Ik ga NU kijken bij je andere stories! En waarom bedank jij ons eigenlijk? Dat moet andersom! Jij hebt zo'n leuk verhaal geschreven en ik ben heel blij dat ik het heb kunnen lezen, dus, jij bedankt! (:
1 decennium geledenIk schrok eigenlijk best wel van het einde... Ik had het zegmaar niet helemaal zien aankomen xP Maar misschien maakt dat hm juist wel beter, ik kan er nooit zo goed tegen als alles maar wordt uitgesteld en dat er vervolgens helemaal niets leuk meer aan is...
Nogmaals bedankt voor het schrijven van deze awesome story! C:
-xxx-BVBloveit(A)
Yeaah ik ben genoemd *happy dance*
1 decennium geledenMaar echt jammer dat je story is afgelopen, het was één van de beste larry verhalen die ik lees en ik kan je vertellen dat ik ze ALLEMAAL lees <33 LARRY FOR EVER <33
Echt, nogmaals, goed geschreven!!
Xx
Ik vind het jammer dat het voorbij is maar ik vond het echt een awesome story dus nu even mijn dankwoord: Bedankt dat je deze story hebt geschreven, bedankt dat je me hebt laten nadenken, over alles wat er in voorkomt. Bedankt dat je me hebt laten huilen, maar ook hebt huilen lachen. Bedankt dat je schrijfstijl zo prettig is geschreven, en bedankt dat al je hoofdstukken perfect waren. Ik volgde deze story vanaf de 1e letters (meerdere accountd) En ik ga zeker weten even kijken bij je andere stories. Nou ja, alleen de bromancestories.
1 decennium geledenWauw, het was echt een geweldig verhaal en één van de beste die ik ooit heb gelezen. Heel erg bedankt voor het schrijven van deze awesome story. I love U.
1 decennium geledenXx Manouk