041
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Owww ik ben zo nieuwsgierig eh!! Ben benieuwd wat Tom haar te zeggen heeft als hij straks belt... Snel verder ajb!!!
1 decennium geledenps. je verhaal is super!
verderrr pleasee :d
1 decennium geledenHeeel snel verder!!!
1 decennium geledenXx
Na een autorijexamen en het supermarkt-werken ben ik niet echt in staat tot een zinnige reactie. Het enige wat ik zie zijn codes die ik moest intikken voor fruit en groenten. Nooit gedacht dat er zoveel verschillende soorten kiwi's, aardappelen, enz. bestonden. Dit geheel terzake, ik vertel het je wel in een berichte - maar niet vandaag, ik voel me doooodmoe en zit hier te gapen voor m'n scherm en hoewel ik nog van zovééél verhalen hoofdstukken moet inhalen zit ik hier toch bij dít verhaal. Want dit verhaal kan ik niet laten om te lezen. Het is te spannend, te frustrerend, te mooi. En te pijnlijk.
1 decennium geledenIk begin wel steeds meer haat te ontwikkelen voor Tom, misschien omdat je zo weinig weggeeft over hem - idk, ik haat hem. Hij doet haar pijn, lichamelijk. Ik weet het niet uit te drukken. Dat hij emotioneel met zichzelf geen raad weet, oke. Maar dat dat zich lichamelijk uit. Nee.
Sorry voor m'n niet zinvolle reactie, de volgende wordt beter!!
<3
Super hoofdstuk weer!
1 decennium geledenNog thnx voor je lieve reactie op mijn story..
Xxx