Foto bij 16. Signs of love.

Hope u will like it!!

Mijn handen gaan door zijn zachte krullen.
Zijn handen gaan over mijn rug.
Zijn lippen zacht en perfect. Hij opent zijn lippen wanneer mijn tong langs zijn lippen strijk.t Onderzoekend, op zoek naaar een avontuur. Niets anders dan wij. Een kus, innig en intiem.
Wanneer onze lippen een opening van koude lucht laten, open ik mijn ogen. Zijn ogen twinkelen helder, fel in de nacht. Onze mondhoeken krullen omhoog. Ik voel zijn warmte dicht en liefhebbend om mij heen. En dan nog zijn blik. Ik zucht in gedachte. Het is voor het eerst dat een jongen me zo aankijkt. Vol liefde en zorgzaamheid. Alsof hij alles voor me zou doen, puur omdat hij van me houdt.
Ik voel mijn ogen twinkelen. Wanneer ik door de warmte gemixt met vermoeidheid geeuw, sla ik snel beschemend mijn hand voor mijn mond.
'Kom, laten we dit prinsesje eens naar bed brengen.' Ik glimlach.
Wanneer we samen in mijn kamer zijn, besef ik me pas iets.
'Hoe ben je eigenlijk op het dak gekomen?'
Een mysterieuze glimlach verschijnt rond zijn mondhoeken.
'Via het garage dak.' Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen.
'Hoe. Krijg je dat voor elkaar?' Zijn mondhoeken glijden omhoog in een brede grijns. Hij komt voor me staan, legt zijn handen op mijn heupen en kijkt me diep in de ogen.
'Het is een mysterie.' Hij kijkt me speels aan en drukt een kus op mijn lippen wanneer ik erover door wil gaan.
Wanneer hij weer wil loslaten, leg ik mijn hand in zijn nek en druk hem weer tegen me aan. Glimlachend maak ik mijn lippen los.
'En nu naar bed.' Ik knik langzaam. Eigenlijk wil ik nog niet naar bed. Ik wil heel de avond met hem blijven, maar toch pak ik mijn zijdezachte nachtjapon van de stoel op. Ik blijf hem aankijken met opgetrokken wenkbrauwen. Hij schiet in de lach, maar draait zich toch om.
'En niet kijken!' waarschuw ik hem. Hij houdt zijn handen in de lucht.
'Dat zou ik nooit doen.' Nog nooit heb ik me zo snel omgekleed..
Wanneer ik klaar ben, ga ik achter hem staan. Ik mijn handen over zijn ogen, maar blijkbaar heeft hij een ander spelletje in gedachten.
In een snelle soepele beweging draait hij zich om, tilt me even kort op, maar lang genoeg om me op bed neer te leggen. Hij buigt over mij heen, steunend op zijn ellebogen. Hij drukt een gepassioneerde kus op mijn lippen en legt daarna de deken over me heen. Nog voor ik het me kan realiseren en dus kan protesteren drukt hij een kus op mijn voorhoofd, prevelt de woorden 'Goodnight darling' en verdwijnt door het raam. Hij schuift die achter zich dicht, schenkt me nog een lieve glimlach en verdwijnt de nacht in. Verbaasd, totaal verward blijf ik naar het raam staren. Niet alleen ben ik verbaasd door zijn plotselinge vertrek, ik ben voornamelijk verbaasd door het,uhh lichamelijke, verlangen dat hij bij mij oproept.


Mijn blote voeten belanden in het natte mos. Het regent zacht, maar de koude wind is gelukkig maar een zachte fluistering. De koude regendruppeltjes veroorzaken kippenvel op mijn armen en benen. Dat is het moment dat ik verbaasd naar beneden kijk en merk dat ik regelrecht uit bed ben gestapt; slechts een nachtjapon.
Ik doe niets, wil het niet eens, maar toch begin ik te lopen. Ik eindig bij een oud huis. De achterkant is geheel afgebrand en de rest ziet er maar vervallen uit. Toch loop ik, ongewild, naar binnen. Midden in een vieze, zwart afgebrande kamer blijf ik staan. Eens zal het een woonkamer geweest zijn.
Pas na een tijd heb ik door dat ik niet meer zal gaan lopen, maar ook dat ik nog steeds niet kán lopen. Ik kan mezelf niet eens omdraaien. Een gevoel van angst bekruipt me. Wat gebeurd er?
Pas dan valt mijn oog op iets. In de hoek van de kamer, in de schaduw, staat een eiken houten tafel. Mijn ogen vernauwen zich. Turend voor het ding dat erop ligt..

Net als het beeld iets scherper lijkt te worden, val ik back into reality. Ik schiet overeind in bed. Bezweet en trillend. Ik stap zonder twijfel uit bed, door het raam naar beneden, en vervolgens all the way rennend naar huis. Rennend tot ik in mijn broertjes shirt, in mijn moeders bed lig. Hopend dat ik deze nacht nog een oog zal dicht doen.


-- I love comments! *hint* *hint* --

Reageer (3)

  • xEvax

    echt zo goed !

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    omfg dit is gewoon zo geweldig lief<3 hij is zo lief<3 ik wil ook zo'n guy<3 echt geweldig geschreven! echt aaaahhhh love this part so much:D

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    Wauw! Echt hoe verslavend kan je schrijven!
    Is dit echt gebeurd of had ze dit gedroomd? Omdat het in schuine letters staat?!
    Anyway... Snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen