De boete
Het was nog s'morgens vroeg toen mijn moeder mij wakker schudden en me uit bed joeg.
Ah ja ik vergeet het nog bijna ik ben Isabelle Mayer van district 2 ik ben 16 jaar oud .ik heb bruine lange haren blauwe ogen en een beetje sproetjes.
Vandaag was de dag van de boete ik heb er totaal geen zin in vorig jaar is mijn vriendin daar aan gestorven door een stom meisje van district 11 , wij als mensen van district 2 haten district 11 zo hard dat meestal de tributen van 2 de tributen van 11 als eersten doden.
Ik moest vandaag nog naar een training de kinderen van 12-18 van district 1 en 2 die krijgen training voor de boete.
Eigenlijk zijn wij daar een beetje op voor berijd meestal winnen die van 1 en 2 ook maar die van 3 zijn ook niet min die winnen ook regelmatig.
Ik liep richting het trainingcenter het was niet echt druk veel mensen bereiden zich voor de boete we zijn met 4 ofzo.
1 Meisje ken ik niet het meisje bij de bogen dat is Betty Klarks ik moet haar niet echt ze is zo afstandelijk ze keek me net ook aan van zo wat doe jij hier .
Bij de zwaarden stond Tyler Jeremiah Montez 18 jaar en zo een stuk maar zo onbereikbaar hij is lang gespierd perfect haar en hij is ook zo goed met zwaarden.
Ik pakten mijn riem met messen want dat is mijn beste wapen, en ging voor doelwitten staan deze oefening is best wel moeilijk als het doelwit licht geeft moet je zo snel mogelijk je mes in het hart gooien.
Het eerste doelwit gaf licht ik wierp mijn mes zo snel mogelijk naar daar toe en toen gaf en andere licht dat deed ik tot ik ze alle 10 de doelwitten had geraak zoals gewoonlijk niks gemist.
Ik keek om en toen zag ik Tyler naar me kijken en hij gaf een knikje dat hij onder de indruk was.
Ik keek naar mijn horloge shit ! ik had al lang thuis moeten zijn.
Ik liep als de bliksem naar huis mama was heel boos op mij ze gaf me een jurk wat ik voor de boete moest aandoen.
Vlocht mijn haar in 2 vlechten met een paar strikjes.
Mijn broer bleef thuis hij was al 24 hij moet niet meer meedoen de gelukzak hij ging samen met zijn vriendin de boete op tv kijken .
Mama trok aan mijn arm van het teken dat we moesten gaan , we liepen het marktplein op het was echt druk er zaten een paar mensen op het podium maar veel mensen kende ik niet behalve mijn trainer Nigolas hij lachte naar mij.
Ik moest een staal bloed geven en ging bij de andere meisjes van 16 staan en het saaie filmpje werd weer afgespeeld zoals gewoonlijk.
Reageer (2)
hahah oke (:
1 decennium geledenVERDER of I come and Kill you
1 decennium geleden